Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Ordet egenpleie sier jo hva det er.Men så kom jeg til å tenke på Alle disse som pimper kroppen med alt mulig for å få rette former.... Jeg å gjør jo det...bare hør her.. SMÅGODT,det gir ganske mye."alderstillegg" rundt magen,Forstyrra rompe..,(ja,den er det,så stor som den er blitt..),bollekinn og dobbelhaker, Tenk at alt dette får jeg for 6,90 pr kg.... BRUS,den gir boblemage og frisker opp der det eventuelt er tett =) Har til nå fått former ala "ei dundre" for noen hundrelapper.Kuren tok kun 3mnd!! Men takker ja til flere ideer om hvordan "pimpe" kroppen frem mot sommern. Skulle vel hatt råd mot posete øyne og manglende smil ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hahahahahahahaha................du er jammen smart!!! For kun hundrelapper du.............nei hva skal man vel med disse dyre plastikkmennene??? Jeg har også den samme gode erfaringen som deg og vil tillegge lakrisbåter.........gir en tung følelse i nedre del av systemet, som gjør at man slipper dobesøk i hytt og pine. Og det gir da resultatet: Mer fritid!!! Og hvem trenger ikke det!! Jeg sender ballen videre!!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 hehehe,den satt i smilekanalen =) Flere gode forslag???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Nå ja, fett i alle former smører jo systemet...... Og jo mere jo bedre.... altså man kan vel ikke få forstoppelse da... Når man har smurt alle kanaler?????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Men da får man jo mindre fritid på den annen side - og det vil vi vel ha mer av!!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 jeg stemmer for lakrisbåtene ja,hehe =) Å mulig jeg ble misforstått her...men smilekanalen mente jeg "at jeg gliiiiste" ;o)
♥Snulder Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Hihihi.. ler godt her jeg sitter og "smører" kroppen;=) Jeg har ny innstilling i forhold til at jeg skal leve 2 uker i bikini... Den er slik: For at jeg ikke skal bli alt for ettertraktet....(!).... så har det den siste tiden vært om å gjøre å ete mest mulig... slik at jeg ser verst mulig ut!!! Dette gjøres selvfølgelig for at min kjære skal slippe alle siklende beilere rundt min solseng.....(!)..... Egenbedraget er komplett!!! ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Fniiiiiiiiiiiiis..................:-)) Da stemmer vi for lakrisbåter og mer fritid!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Jo men det var i grunn greit med tanke på fettet.. Skal vi se.....Mye inn, noe ut:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Hehehehehe, det høres akkurat ut som meg jo:-) Hva gjør vi ikke for våre kjære du;-D De vet nesten ikke hvor heldige de er!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Åååååååååååååå den kan jeg også bruke.......Skulle veid 55 kg innen 5 uker. noen med en mirakelkur i ermet???
♥Snulder Skrevet 27. april 2008 #13 Skrevet 27. april 2008 Ikke sant!!! Legger på meg kilo etter kilo bare for at han skal ha det bra!!!!
Gjest Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 jepp,er jo det jeg sier her.SMÅGODT!! en hokus pokus kur av di skjeldne!! Jeg er kommet snaaaart til 55kg =) Lurt tenkt snulder,hehe
iznogood Skrevet 27. april 2008 #15 Skrevet 27. april 2008 Altså... jeg har lenge slanket meg på Toblerone og Trokia :-) Ting på T smaker *bestest*. Det har for første gang i mitt liv gitt meg en _stor_ og _god_ dask å sitte på. Så ting på T fører til Trivsel :-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #16 Skrevet 27. april 2008 Det er viktig at når vi først skal sitte stille lenge av gangen, at vi ihvertfall sitter godt:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. april 2008 #17 Skrevet 27. april 2008 Det var lurt......... Og ting på P fører til potensiel høy lykkefølelse. Peanutkubbe, potetgull, popcorn,
Gjest Skrevet 27. april 2008 #18 Skrevet 27. april 2008 C";)) hihihi Ingen som har slanka seg på t vel klatten ?! hoho Man slanker seg på "små",og svelger ned med t. ;o) Men et godt sitteunderlag er viktig!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #19 Skrevet 27. april 2008 pule...... puta mi pølse i lompe penger pysjamasbukse
♥Snulder Skrevet 27. april 2008 #21 Skrevet 27. april 2008 Hallooooo.... alle har hørt om slankeThe vel.....hehehe...;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #23 Skrevet 27. april 2008 Slanke seg på t jo............ Troika og Toblerone...........funker som bare fy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå