Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 hun trodde jeg var gravid og hvis ikke ligger det rett rundt hjørne=) hun sa også at jeg kom til å få en gutt=) yohoooooooooooooooo=) er så gla nå at jeg kan springe rundt jorden 100 ganger=) hehe
Løvinna30 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 å så spennende da! Når har du IKM? Hihi Hopperundtsammenmeddeg
¤mamma¤ Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 He he, akkurat sånn hadde jeg det forrige uke også da TRE stykker spådde at jeg er gravid nå))) Har IKM ca.3mai...eller EL for en uke siden, så dette er NERVEPIRRENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Løvinna30 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 ååå så spennende! Da må du jo nesten være gravid da;-) -Håper hvertfall det. MASSE LYKKE TIL
*anki * Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 har også blitt spådd JAAAA på at jeg er gravid no, ikm 4.mai. Med ei lita tulle.... JIPPI om dette stemmer. Har to gutter fra før. Det er to stk som har spådd det samme - barnigjen og aurora. Har spådd mye riktig før de, så her e det bare å håpe. Krysser fingre for oss alle at det stemmer...tjihi...ogsåhopperjegrundtogdanserilagmeddere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå