Gå til innhold

Hjernevasket av foreldrene.... det programmet på tvN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjertet mitt blør og tårene renner for han lille gutten som preket i N Y :o((

Huff noe så jævlig. Se at andre hetser faren sin og snakker nedlatende om det du er hjernevasket til å tro på. Oppi alt det så vil han bare hjem til mamma... stakkars lille gutt!

Var veldig søt på slutten da han fortalte om at de som ikke angrer sine synder kommer til helvette. Og der er det full av ormer. Lange ormer!

Men tenk å lære barnet sitt at om du ikke angrer dine synder eller tror så kommer du til helvette! Og i helvette vil det gjøre vondt. Flammer som brenner på hele kroppen og lange ormer som spiser deg. Fy fader så sinnsykt dårlig gjort:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja..det gjorde vondt å se at han begynte å grine, og bare ville til mamman sin stakkars:/

Skrevet

Begynte og gråte jeg også.Syns så synd på han lille gutten og ble så forbannet på mora når hun ga han juling .Stakkars .

Skrevet

Jeg så ikke hele programmet, men litt av det.

Jeg synes så synd på barn som vokser opp og tror at de kommer til helvete om de så mye som tenker en gal tanke!

Og jeg skjønner virkelig ikke foreldrene, som liksom skal være kristne, de må jo tro at Jesus døde helt forgjeves! Hele poenget med kristendommen er jo at Jesus døde (og sto opp igjen) fordi vi mennesker ikke kan leve 100% feilfritt!!

Er kristen selv, og kjenner meg absolutt ikke igjen i dette. Kunne aldri gjort slikt mot gutten vår. :(

Skrevet

På sett og vis forsøker vi jo å hjernevaske ungene våre alle sammen. Det er bare det at så lenge vi hjernevasker dem til å få meninger å holdninger som sammenfaller, i all hovedsak, med flertallet i befolkningen kalles det oppdragelse. Det er bare når ungene inprentes med holdninger og meninger vi ikke selv liker at vi reagerer.

Skrevet

Jeg så bare slutten og skulle ønske jeg ikke gjorde det. Fikk så vondt. Nei skjønner at ikke det er slik kristne oppdrar barna sine, men fælt at noen faktisk gjør det:(

Skrevet

vel vel poamin, du om det...

Skrevet

Detbetyr ikke at jeg mener det de foreldrene dette dreier seg om gjør er riktig, bare at de ikke er så ulike de fleste av oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...