Gå til innhold

noen som har prøvd noen bra cellulittebehandlnger...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare meg som sliter???

Skrevet

Jeg sverger til Aromatic Sculpting Gel Anti-Cellulite

Den er dyr, men den funker! jeg hadde masse masse cellulitter på rumpen, og etter en liten stund med den så var det helt borte! Når bruker jeg den bare innimellom for å "vedlikeholde":P

Den er veldig tynn, så en flaske varer kjempe lenge!

Får ikke kopiert linken, men dette er det som står om den på Shiseido.com

Developed with long lasting Advanced SLM Fragrance, a combination of spices and grapefruit, Aromatic Sculpting Gel promises a new experience in body care.

This light cooling gel with an empowering fresh scent reduces the appearance of cellulite and improves body contours.

The results*:

- After four week’s use, 82% of women reported the look of cellulite was reduced

- After eight week’s use, 90% of women felt the efficacy against the orange peel appearance

Skrevet

Så det virker?? Hadde test på tv om sånne kremer mot cellulitter.Rådyre og billige kremer,men ingen virket.Var bare tull.Men det hjelper med masasje på området rundt cellulittene:) ofte masasje,og peeling i dusjen.Er fettsamling som blir ujevnheter humper uder huden.Ikke spise mye sjokolade,fett.Overskuddet blir igjen i kroppen,som danner fett.!!!!!

Skrevet

så ett program som Dr.oz hadde, INGENTNG hjelper mot mor cellulitter, han sa folk bruker mange millioner kroner på dyre kremer, men de kan rette ut huden litt, så kommer de like fort tilbake, han sa at når en først har fått dem så går de heller ikke bort igjen, nesten som strekkmerker.

Å han tok en underrsøkelse til om mannfolka: å det visste deg at dem ikke la merker om dama/kona hadde noe cellulitter, de kunne ikke brudd seg mindre;)hehe

men skulle gjerne likt å visst om en krem som virkelig fjerner, for jeg har prøv alt som går an, og de stikker som støppt enda;)

Skrevet

jeg mener at at inegn kremer får dem til å gå bort, slik som mange tror at visst en smører seg så kommer ikke strekkmerkene heller. men peeling hjelper altså, det er vondt men det funker.

Skrevet

Men om aman slanker seg da? Da vil vet fett-kulene ihvertfall bli mindre? Eller? Det hørtes veldig skummelt ut at cellulitter er umulig å få bort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...