Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om det er bebien jeg kjenner.. er 15+3 idag, og kjenner noe ltt rare bevegelser i magen.. men er ganske langt nede.. trodde bebien lå like under navelen nå jeg? noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn. Har hatt det siden uke 14. Er helt nederst i magen ennå, jeg er i uke 17+0 i dag=) Men blir mer og mer sikker på at det er den lille for hver dag som går, for det blir kraftigere=)

Beibien har jo ganske stor plass ennå, så den kan jo sparke akkurat hvis den vil, det gjør den sikkert også, men at vi kjenner det best nederst i magen? Bare en teori =)

Skrevet

Det er nok bebisen:) Livmoren er fortsatt et stykke under navelen ennå så bevegelsene er langt nede. Og den turner og styrer på inni der! Men, nurket er jo fortsatt så bitte liten at bevegelsene kjennes noen ganger som luftbobler i magen:) Jeg venter nr 3 og har kjent liv siden slutten av uke 14:)

Skrevet

okei, da går jeg utifra at det er bebien:) er ca akkurat i buksekanten jeg kjenner desse bevegelsene:)

Skrevet

Jeg har også hatt noen rare bevegelser de siste dagene! ;) Men er bare 14+2 idag, så lurer på om det kan være bebisen da..? Jeg kjente det èn 10 cm nedfor navelen, ned mot venstre. Mellom hoftebenet og navelen ca. Kjentes ut som en ukontrollert "leamus" og det varer bare noen sekunder av gangen, kortere enn vanlig "leamus" altså. Hvordan føltes dine beveglser? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...