Gå til innhold

Hadde dere dratt på GU om dere hadde mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har time på onsdag, har fullstendig uregelmessig syklus, og nå kjennes det ut som om mensen er i anmarsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, trodde ikke man fikk ta gu med mensen uansett jeg?

Skrevet

Jo det får man, vet foreksempel at flere legen vil at man skal ha mensen når spiral settes inn fordi det er enklere å sette den inn da.

Skrevet

å fysj, stakkars gynekolog da

Skrevet

Tror nok ikke gynekologen bryr seg så veldig om det. Har nok vært borti værre ting enn litt blod....

Skrevet

Æsj nei. Men sist jeg var på GU ble man bedt om å avtale en time utenfor mens, og booke om om så skulle skje. Vet ikke om det var denne legen, eller generelt..

Skrevet

Har flere venninner som har fått ny time til gu pga mensen. Selv ville jeg aldri hatt en gu da, med mindre blodet er hovedproblemet.

Gynekologen vil nok helst slippe blodet. Kan ikke skjønne man kan se noe som helst hvis det er masse blod der. Fysj!

Skrevet

min lege tar ikke gu når jeg har mensen i alle fall

Skrevet

Jeg ble nødt til det en gang. Hadde reist langt for å ta UL av eggstokkene. Ante ikke at det fantes innvendig UL, så jeg ble litt sjokka da jeg ble nødt til å kle av meg.. Men gynekologen og assistenten var kjempehyggelige, og sa at jeg skulle ikke tenke på det, det var helt vanlig, og de brydde seg ikke om det! :)

Men for min egen komfort hadde jeg nok utsatt timen om det var mulig.. :P

Skrevet

jeg har har vært hos gynekologen med mensen en gang. Var så lang ventetid for å få time, så når jeg endelig hadde time måtte jeg bare gå, mensen eller ikke. Men det ekleste var at gynekologen tok ut tampongen når jeg lå oppi den stolen... Jeg spurte hvor jeg kunne kaste den da jeg kledde av meg bak forhenget, men fikk som svar at jeg bare kunne sette eg opp så skulle han ta seg av det. Ble så forfjamset at jeg bare satte meg...

Skrevet

Nei, jeg booker om timen. De skjønner jo det, at du ikke vil ligge der og vifte når du har mensen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...