Gå til innhold

Når forsvant stingene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som ble sydd etter fødselen, når forsvant stingene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det tok nesten 4 uker på meg...

Skrevet

Det tok vel nesten 5 uker før alle stingene mine var borte. Hadde mye vondt helt frem til da ;( Paraceten var god å ha... Jeg ble klippet og sydd en hel del.

Skrevet

jeg måtte ta stingene to dager etter at jeg kom hjem for de var så stramme at jeg ikke kunne sitte. De som ikke ble tatt forsvant ca 5 uker etter fødselen. Klippet og revnet mye.

Skrevet

åssen merker man at stingene er borte???

Skrevet

Ca.3 mnd. etter fødselen forsvant de siste.Var hos gynekologer for å få fjernet de fom.1.mnd, men alltid var det noen de ikke kunne ta fordi det ikke hadde grodd helt som det skulle.

Skrevet

Jeg merka ikke at de forsvant jeg:) Hadde ikke noe som helst ubehag med de. Sydde mest på innsiden og litt uttafor. Da jeg var på 6ukers kontrollen var de hvertfall borte:)

Skrevet

Jeg fikk bare noen små rifter da jeg fødte snuppa, men de måtte sys så det ikke skulle gro feil. Da ble det tre små sting. Heldigvis! (Jeg har vondt av dere som må klippes og som revner mye :( venninnen min måtte få ut ungen med sugekopp, off )

Ett sting gikk av seg selv etter nt par uker (på dopapiret) De to andre var litt plagsomme (klødde) og da jeg sa til legen min på 6 ukers kontrollen at de var der enda så fjernet hun de.

Skrevet

Hmm? Når renselsen var over var det meste på stell igjen, altså ca 6 uker. Men jeg var øm lenge etter det, og hoven usch!

etter 3 måneder kan jeg si at jeg var like god som før=)

Skrevet

Det må da være bedre å revne litt enn å ikke revne idet hele tatt- godt at ikke tissen er stor nok til å få ut hele hodet på 35 cm. !!!! "Slafre tiss" de som ikke revner noe - det trøster jeg meg med :)

HEHE

Skrevet

Merket ikke at de forsvant, i dusjen eller do eller noe sant. Men sjekket med speil rett før 6. ukers kontroll hos legen og da var de borte.

Ble tatt med kopp og revnet litt, sydde endel for at det skulle bli bra. Var ondt i 3-5 dager å sitte, men ingen problem etter det. Ingen smerter eller andre problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...