Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Guttungen blir jo slått hvis han ikke leser bibelen, og så sier de idiotiske foreldrene at dette er noe gutten selv VIL . Han "vil" reise rundt, lese bibel , preke og bli proppa full om synder og helvete. Makan til foreldre. ... ligger jo mye penger i å gi slike prekner, vedder foreldrene er såpass skinnhellige at pengene er motivasjonen dems. Bare en aldri så liten utblåsning;)
NoDoubt Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Ser på her. Er i sjokk! Når gutten ikke ville lese leksa med en gang så fikk han ris! Off, off, off........
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 F**ns fotballkamp!!! Jeg vil og se:( Hva heter den, det går vel i reprise en gang, tvn er flinke til det;)
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Satt med tårer i øynene når jeg hørte gutten gråt! Dette var virkelig ikke bra!!!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Jeg ser det jeg også! Grusomt hva barna der må gjennom!! Så sint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og lei meg på deres vegne... Stakkars lille gutten, spesielt.. Fæle foreldre.. Det er ikke lov å slå barn, uansett!!!! :-(
TurboPrinsessen:-) Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Stakkar, får helt vondt av den gutten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå