Gå til innhold

Halloen alle flotte damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det lenge siden sist. Jeg leser og følger med, men har vond arm og kan ikke trykke på knappene så mye..

Altså- sånn går no dagan

Superduper gutten har gode dager uten sondemat. Men han har begynt å få vondt igjen når han spiser og det tyder vel på at den forbaska betennelsen er på vei tilbake. Vi har trappet ned kortisonen siden han ble helt forstyrra av den (tics, tvangstanker, uro og deppa) Skal i ny gastroskopi og vurderes for operasjon av refluks dersom betennelsen er borte

Lillegutt lever godt på glutenfri mat. Han har til og med vokst ut av klærne sine.. Utrolig men sant (bukser i str 86 er for små) Trives veldig godt i den nye barnehagen. Nydelige mennesker som passer så godt på han. Han skal i gastroskopi samme dag som broren. Det blir både tøft og vondt. Jeg hater å legge ungene i narkose etter en lei episode med super gutten.

Eldste jenta skal få regulering, fyller snart 11 og er full av hormoner. Hun vokser både her og der.. Rart at lillejenta mi er blitt så stor..

Vi drar til Kreta om 17 dager og jeg gleder meg vilt. Skal bli nydelig å komme seg på tur.

Jenteturen til Berlin var en høydare... Fantastisk. Fjolling, shopping, vin, latter og herlige stunder sammen med gode venninner... Har allerede planlagt neste tur sammen

Håper alle har det fint. Jeg tenker på alle som har det tøft og vanskelig med syke barn, barn som ikke vil snu seg, russegutter som er så glad i mammaen sin, konfirmantmødre, pusekattmødre, vondt i armen mødre, gravide og andre...

Peace and love

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har jammen mye å slite med superdupermamma!!! Du bærer jammen nicket ditt med rette:-)

Det er tøft å se barna sine så syke og grusomt med disse bivirkningene!!!

Operasjon for refluks er kanskje bedre tross alt?

Jeg kan holde ham i hånden, for jeg står i kø for samme operasjon:-)

Hormoner og reggis er artige saker - ta det som en ekte mamma - på strak arm, men det vet du alt om!!

Godt med større klær på lillegutt og at du fikk den etterlengtede jenteturen din - det ble jeg glad for å høre:-)

Så gjenstår det å bli frisk i arm, spiserør og mager! Håper virkelig det går rette veien for dere nå!!!

Varme klemmer fra

Skrevet

Oi.....du har en hektisk hverdag....

Dette med refluks har jeg jo ikke greie på, men har forstått at det ikke er noe særlig å leve med.... Så operasjon gjør det vel lettere??

Så bra at lillegutt vokser, det er tydelig tegn på trivsel og nok mat:o)

Store jenter med regulering kan jeg heller ikke stort om.....Men tenker i mitt stille sinn, at jeg er glad jeg har gutter:o))

(da tenker jeg på puberteten altså.)

Og med jentetur i minnet og Kretatur i vente..... Da kan ikke livet man lever bli stort bedre:o)

Vi drar også til Kreta snart, den 29.

Skrevet

Fint å se deg! Du har vært savnet og jeg hørte fra en som bor i samme by som deg at dagene dine var travle. Er glad for at Berlinturen ble gjennomført og at det var vellykket. Forhåpentligvis klarte de seg greit hjemme også.

Kjipt med barn som ikke er friske og som må gjennomføre vonde ting. Håper dere snart får laaaang tid uten nedturer, operasjoner og utredninger.

Skrevet

Heisann.

Deg har jeg tenkt masse på..Turte ikke skrive til deg heller,hehe

Godt at du dro på tur.Det hadde du sikkert godt av!!

Håper armen blir bra,guttene piggere,og at alt går fint ellers også.

Dere har virkelig mye å stri med.

Sender en mega klem jeg ;o)

Skrevet

Håper bare alt kan ordne seg og at dere får en flott ferie,høres ut som dere kan trenge det!!!

Skrevet

Fint å høre fra deg, selv om armen er dårlig.

Håper det ordner seg med betennelse slik at operasjonen kan gjennomføres. Ikke greit å være i startgropa på hormonproduksjon. Regulering er jo ikke akkurat stas da :o(

Dere har virkelig fortjent en skikkelig Kreta tur etter alt dere har vært gjennom.

Skrevet

Jeg prøvde å sende deg en PM, men postkassa di er visst full.

Skrevet

Mange klemmer fra en pasient til en annen!! God bedring :)

Og lykke til med ungene! Skal si du har litt av hvert å stri med. Håper det ordner seg med alt sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...