Rascal_4.11<3 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg vurderer å søke fødeplass på ABC klinikken, har allerde fått fødeplass på ahus og har vært veldig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått der hittill med ul når jeg føler for det og alle undersøkelser jeg måtte ønske, men de jeg kjenner som har født der har vært misfornøyd med oppholdet på barsel og oppoppføgingen i det hele tatt... Jeg lurer på hvordan andre har opplevde fødselen på ABC klinikken evt i forhold til ahus?!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg var ikke fornøyd med oppfølgingen på ABC,så jeg byttet til Riksen(hadde plass begge steder). Man skal jo få så god oppfølging på ABC,men min erfaring er at de kanskje tar på seg for mye,så de ikke rekker like god behandling til alle. Har mange venninner som er veldig fornøyde med Ahus. Eneste er at man ikke får enkeltrom da.
L@boline Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg kunne aldri tenke meg å føde på ahus. Synes det virker veldig slitsom å bo på rom med 2-3 andre damer med babyer. Blir jo aldri mulighet for ro. De jeg kjenner som har født der syntes det ble veldig slitsomt. Jeg fødte på ullevål sist og bodde på hotellet. Supert med eget rom for meg og mannen min, med sofa, tv og eget stort bad. Nå skal jeg føde på ABC, og det blir i prinsippet det samme. Har bare vært på en kontroll der, men jordmoren var veldig hyggelig. Det virker som de er veldig rutinerte. Jeg er veldig fornøyd med mitt valg. Men skal du føde på ABC må du være rask med å søke ellers er det ikke sikkert du får plass.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Kan jo være du rekker nye Ahus.Da blir det jo mer moderne der enn på Ullevål,og de får også sykehotell. Sjekk det ut du.
Rascal_4.11<3 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Skal på ul i morra, får se hva terminen blir da, ser jo det er litt delte meninger...*tenke* viktigste for meg er å få god oppfølging under og etter fødsel, har jo ikke vært igjennom dette før så greit å få litt hjelp ellers har jeg ikke noen krav om alene rom eller luksus altså
Gjest Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Jeg fødte på ahus sist og det var ikke noe annet alternativ denne gangen var strålende fornøyd med hjelpen under fødsel, hadde en helt perfekt fødsel selvom den var lang og hard.. Jm som tok imot snuppa kom begge kveldene jeg lå der å besøkte oss før hun gikk hjem fra jobb også Nå skal jeg føde på nye ahus og gleder meg som en liten unge hehe, tror det blir supert slik som de har planlagt det barselhotell blir det også, men det skal visst fungere på samme måte som barsel (bare mange enerom).. Har hørt så mye negativt om ullevåll så jeg vurderte ikke det engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå