Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Det er så mange å velge mellom.. Har også hørt at de selger noen på sykehuset som ligner en treningsbh/topp, noen som har erfaringer med denne?
mai mammaen til to Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 jeg har kjøpt på sparkjøp. der kjøpte jeg sist og, og var veldig fornøyd med dem... så har kjøpt make igjen. koster bare ca 100 kr og
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Hei! jeg har kjøpt meg en fra Triumph og en fra Swegmark. veldig gode begge to, passer mine pupper iallfall:o) Den fra Swegmark er det vatterte cuper på, og den fra Triumph er litt tynnere i stoffet liksom. De kan jeg anbefale, men vi er jo alle forskjellige, så prøv fler typer før du bestemmer deg, er grusomt å gå med en amme bh som er vond! Lykke til i valget;o)
Mojo med trollungen Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hei jeg kjøpte en fra ellos og en fra h&m, jeg fødte for nesten 3 uker siden å må bare si at ellos sin ammebh er helt herlig. Super god for brystene, den ser ganske pen ut og er behagelig på alle måter, enkel å kneppe av og på. Anbefales på det varmeste Lykke til hilsen nybakt mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå