mai mammaen til to Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 jeg har nå i flere uker sagt at han MÅ ta tlf om jeg ringer osv... han sier alltid at jeg er så overhysterisk osv. at det kommer til å gå greit bla bla... i sted dro han på stadion..og etter en stund fikk eg melding om at hvis noe skjedde og jeg ikke fikk tak i han på hans tlf, pga at han ikek hørte /kjente vibreringen så kunne jeg prøve de han var der med. så fikk jeg nr til alle sammen.. tror nok han begynner å glede seg masse til babyen kommer nå.. og redd han skal gå glipp av det.. sist så gikk fødselen min ganske raskt så har fått beskjed om at det kommer til å gå enda raskere denne gangen..
nomiha, lykkelig 3-barnsmor:) Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Det er koselig når de gjør sånne ting som viser at de tenker på oss og på hva som skal skje;) Lykke til!
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 mmmmmmm.........søtt da! Synes det er så kjekt å lese når folk her inne skriver søte ting om sine livsledsagere jeg..
mai mammaen til to Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 ja det er det.. han er gjerne ikke den som roper høyest ut at han gleder seg til babyen kommer. men jeg vet at han gjør det.. tar han ofte i å ligge å kose med magen min nå. og prate til lillebror inni der og spør om han ikke kommer ut snart. at det passer den og den dagen for da er det ikke fotball kamp osv..hihi lykke til du også..
mai mammaen til to Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 caramell.. ja det er kjekt det... føler jeg ofte klager på han. men han er jo god å snill.. det er jo det viktigste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå