Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg skal si opp nå innen 1.mai, så oppsigelsesen blir 1.august. Men så er det slik at jeg er i mammaperm og har ferie fra 29.juni til 9.august. Altså blir det 8 dager "til overs" før pappaen tar fedrekvoten. Har det noe å si? Må han da starte pappapermen 1.august? Noen som vet? Takker for svar )
It's all about me Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Han må begynne direkte på sin pappaperm når din perm er over. Kan ikke ta noen dagers pause imellom. har du oppspart ferie etter din perm kan dette tas samtidig med hans pappaperm. Men rekkefølgen: Din perm - din ferie (dvs ingen av dere har perm) - hans perm går ikke.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Ok, men kan vi gjøre det slik da; Han skal ha gradert uttak av sin del, dvs en dag da og en dag da osv. Kan vi ta pappaperm f.eks 7 dager i strekk etter min er ferdig og så ta hans ferie? Det må jo gå siden gradert uttak gjør at man kan fordele dagene ut over barnets 3 første år.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Prøver igjen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå