Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Når kan spedbarn drikke vann? Skal til syden i sommer med min 3 måneder gamle baby. Lurer derfor på om han kan drikke noe vann i tillegg til morsmelk?
stine1108 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Vann kan de drikke så mye av som de bare vil! Så lenge det er mellom måltidene er det bare å pøse på. Sønnen min drikker masse vann og det er jo veldig bra for systemet. Bare pass på at det ikke er kaldt vann for da kan de få kolikk.
Prins og prinsesse Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Spedbarn kan drikke vann, men det kommer litt an på. I syden ville jeg nok ha satset på flaskevann eller å koke vannet først i allefall... God tur
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 lunka?? det er vel ikke godt som tørstedrikk...
stine1108 Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 All drikke hjelper for tørsten. Du kan jo forsøke selv med en halv liter lunket vann. Tror ikke du er så tørst etterpå...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 babyen trenger ikke vann ved siden aav morsmelk fikk jeg vite av hs. Morsmelk er all tørstedrikk de behøver
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Henger meg på den siste her... Det er ikke nødvendig å gi vann, det holder med morsmelk når det er veldig varmt... Men pass på at barnet har våte bleier....
Galskapens overhode Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Men selv om mm er det eneste de trenger så er det absolutt ikke farlig å gi baby litt vann.. Mini her er 3 mndr, og har fått smake vann en dag det var særdeles varmt og klamt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå