Stimar Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 til å ta flaske eller kopp.. Noen gode råd? Er kjempe sliten etter konstant amming om natta. Skal forsøke med nattavvenning snart men han tar ikke hverken kopp eller flaske. Bare leker med det når han får vann. Trenger sårt noen gode råd. Takk
stine1108 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg slet også med å få sønnen min til å drikke bare vann så jeg kjøpte saft fra nestle. De er fra fire eller seks måneder. Kan jo drikkes rent men jeg blander 90ml vann og 10ml saft. Er ikke tilsatt noenting så den er ikke farlig å drikke. Nå drikker han masse!
Stimar Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 fikk du han til å drikke vann også? problemet er at han ikke får til å suge. Bare leker med flaske smokken. Prøver og prøver, men han bare ler og synes det bare er en kjempe gøy leke
samali Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Har du prøvd å gi ham fra vanlig glass? Mine barn skjønte heller ikke hvordan å drikke av flaske/tutekopp, så jeg ga fra glass en stund. Etter noen mnd. fikk de til å drikke av tutekopp også, og var dessuten kjempeflinke med vanlige glass. Kunne drikke av vanlig glass uten hjelp da de var ett år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå