Gå til innhold

Dere med nedpress...

(((( 2 kids-gutt og jente))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler dere at babyen presser på blæra eller føles det på en annen måte? Jeg får så ekkelt vondt når babyen er borti blæra (tror det er den,men er usikker) Er i uke 37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får seff vondt når bebisen presser på blæra, men føles annerledes med nedpress. Man føler jo som regel når det handler om blæra fordi du får vel litt behov for å tisse.. Tror ialfall at det jeg føler er nedpress er nedpress. Egentlig ikke godt å vite når man er førstegangs:) Er masse over termin så jeg har kjent det meste som er å kjenne utenom the real stuff:(

Skrevet

Synes også at det er vanskelig å vite om det er dette som er nedpress eller ei...Av og til må jeg bare stoppe opp før jeg begynner å gå igjen, for det er så vondt akuratt der og da.Det samme skjer når jeg reiser meg fra sittende til stående stilling..

Skrevet

Det er hvertfall en slags nedpress-følelse. Og det gjør at blæra presses på hele tiden! Utrolig slitsomt.. flyr på do hele tiden, og i tillegg kommer den nedpressfølelsen, at babyen sitter lenger nede og presser på liksom...

Skrevet

Etter som jeg har forstått på jordmor så kjennes presset ned mot sjeden.

Skrevet

Når jeg sier at jeg har nedpress, så vil jeg si det samme som indianerjenta ovenfor sier jordmoren hennes sier: at det kjennes presset ned mot sjeden.

Men jeg kjenner det godt nedover lårene att den presser seg nedover ja!

Skrevet

Var hos jordmor nå nettopp, magen har visst sunket bitte litt og hodet var nesten festet. Så kan stemme med nedpresset det ja.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...