Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer så på om jeg skal gå på jobb i morgen eller ikke. Er lærer og skal undervise i 6 timer i morgen, samt ha masse inspeksjon. Er vanvittig snørrete, det renner og renner og tett som ei potte. Hadde litt feber midt på dagen, men tok febernedsettende og det funket. Kjenner at jeg er nokså matt likevel... Teller på knappene om jeg skal forsøke å gå i morgen, eller om jeg skal ta en sykedag. Ikke mange dagene siden jeg var hjemme en dag med gullet, så de er nok litt lei av fraværet mitt, men hva synes dere er rett å gjøre. Det er ikke noe prob med vikar for meg i morgen, tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra og smitt alle unga så får du det rolig resten av uken;)

Skrevet

Bli hjemme. Bedre å få en ekstra dag å bli frisk på :) God bedring! Puss nesa og kos deg med småen i morgen :)

Skrevet

Flere som vil råde meg? Foreløpig spriker det jo veldig...... :-/

Skrevet

Jeg prøvde vel egentlig å være morsom jeg asså...

Skrevet

Jeg syns det var morsomt tillab:D

Jeg syns du burde være hjemme, kunne ikke tenke meg selv å dra på jobb når jeg er syk (kanskje for at jeg aldri er syk)

D4et sies jo at kroppen leges raskere med ro og hvile, så det burde jo være bedre at du er litt hjemme, en at du er redusert på jobb over lengre tid...

Skrevet

Å gå på jobb i morgen ville være utrolig egoistisk. Du utsetter andre uskyldige for smitte bare for å døyve din egen dårlige samvittighet. Nei bli hjemme du til du er frisk! Og god bedring :-)

Skrevet

Er lærer selv... Hvis du har veldig hoste, nyseanfall eller snørrer veldig ville jeg blitt hjemme og prøvd å bli frisk. Ikke hyggelig for verken deg eller ungene at du er på jobb da :) Er du bare litt "tett i hodet" går det an å prøve å dra. Hvis de på jobben blir sure fordi du er hjemme med sykt barn eller sykdom er det faktisk deres problem. Du har krav på dine sykedager og "sykt barn-dager" når noen av dere er syke, så da får de bare bli så sure som de vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...