Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gikk det i går da dere fortalte svigers om den lille i magen?

så du hadde skrevet i en tråd at du gruet deg litt, siden de ikke tok det så pent sist!

og er formen noe bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi angret oss hehe, har ikke fortalt enda likevel ;)

*pingler*

Skrevet

Hehe, dere angret dere, så søtt :o)

Hvorfor er du redd for å fortelle dem det? Vises ikke magen din nå forresten?

Skrevet

hihi, det er lov det!

håper ikke dte gjorde noe at jeg spurt eom det her.. hadde egentlig tengt å skrive en pm, men så tenkte jeg at du hadde skrevet om det her inne selv, så da gjorde det kanskje ikke noe?!

dere får vente til dere er klare for det selv:)

er formen blitt noe bedre da?

Skrevet

Huff, nei de tok det så dårlig sist så vi har nærver :)

Gjorde ingenting at du skrev her nei ;)

Formen er bare værre *usj* fått flere andre problemer også så jeg er litt sur om dagen kan man si hehe..

Skrevet

jammen huff da:( er slitsomt når det er sånn altså....

du jeg husker ikke om jeg skrev det til deg en gang, men en venninne av meg som var ekstremt dårlig i svangerskapet sitt ( spydde 14 ganger om dagen, minst- i 9mnd nesten) kjøpte noen armbånd på helsekosten. de er egentlig mot reisesyke, men anbefales også mot sånn kvalme du ha... de har en liten knappeliknende ting på seg som skla presse på noen punkter ved pulsen.

kvalmen ble ikke borte for henne, men bedre. ble liksom ikke SÅÅÅÅÅÅ vondsomme spyrunder, breninger og ikke så inntens kvalme.

Skrevet

Ja det er litt dumt, håper jo de tar det bra denne gangen, men fikk skrekken sist.

Seabands? har prøvd det :) funker ikke Buuuuhuuu..

Skrevet

husker ikke hva det heter, men er sikkert det!

men du, håper du kommer deg snart da... så du slippe rå ha det sånn i seks(?) mnd til....... kommer jo noe godt ut av det ( bokstavligtalt) til slutt da........ JEG VIL OGSÅ:) hehehe

Skrevet

Ja Jeg håper også det hehe :) men jo flere uker det varer etter uke 12 jo større sjans er det for å ha det hele veien *blæh*

Ja heldigvis, gleder meg til å ha liten baby igjen :)

Skrevet

Dere er jo voksne mennesker, og nå vet de jo hva det vil si å være besteforeldre, så jeg hadde bare sagt det.

Skrevet

Jada :) men vi tror ikke de kommer til å bli glade, derfor angsten hehe..

Skrevet

Klart de kommer til å bli glade, de må jo det!!! Men kan jo skjønne de litt sist gang da.. altså at dere var unge og sånn bla bla bla;)

Men denne gangen er jo ting litt annerledes:)

Drømte forresten om deg i natt. Hihi... drømte at du fikk tvillinger!!!

Skrevet

lykke til da snuppa:) nå har dere jo kjøpt dere leilighet og du har jo fast jobb osv;) hadde kanskje stilt seg litt annerledes om du fortsatt bodde hjemme og ikke hadde jobb:)

Skrevet

mener ikke å grave nå mami, så ikke svar om du ikke vil; men når du ser dere ikek tror dem blir glade, mener du som i at de synes det er litt tidlig, eller at de ikke blir glade for å bli besteforeldre igjen og at de ikke vil at dere skal ha barn sammen( litt sat på spisen der kanskje, men)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...