Gå til innhold

Hva synes dere om denne leiligheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var jo veldig fint der men det var drit dyrt for 67 kvm syns jeg!

Skrevet

Altfor liten også den grelle prisen da :(

Skrevet

Fin, men altfor dyr. Er ikke selveier engang, så ville ikke vurdert den.

Skrevet

Fin, men absolutt ikke verdt den prisen! Leiligheten var litt kjedelig synes jeg, å skulle jeg betalt så mye så skulle det vært for noe virkelig strøkent og flott!

Skrevet

Helt grei men syns den var for dyr i forhold til størrelse og pris. Og da jeg så at det ikke er selveier en gang, ble det siinnsykt dyrt.

Skrevet

Har det så mye å si da? Bare det ikke er aksjeleilighet?

Skrevet

Det har mye å si fordi det blir mer i mnd å betale som ikke går til deg. Det er mye bedre å betale litt ekstra for leiligheten og heller betale de 2-3000 som er i husleie, på ditt eget lån istedenfor å "gi de vekk".

Jeg hadde heller ikke kjøpt en leilighet med bare to soverom. Man må bytte den ut så fort.

Skrevet

Dæven sprette sp dyrt for et bøttekott...

(oki. det er ikke et bøttekott, men ifht prisen er det likevel det)

Skrevet

Ok,likte ikke badet,ville ikke hatt sånn kjøkken heller,men er jo ikke jeg som skal bo der :) veldig lite hvis dere er en familie. Litt kjedelig,koster jo litt å pusse opp. :)

Skrevet

Tja.. Helt grei leil. Lyse farger som jeg liker. Men likte ikke baderomsinnredningen da. Men for liten for meg som har sambo + to barn. dessuten skikkelig dyrt...

Skrevet

synes den var kjempefin:) helt grei hvis man har ett barn og ikke planer om noen flere på en stund. men alt for dyr...! de 2000,- i mnd går uansett til ting du også må betale om du har selveier, så det hadde ikke gjort meg noe. selv om det var visning i dag, er det ikke for sent! ring megler om du er intr:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...