Gå til innhold

å HERRE GUD!!!!!!!! NÅ KLIKKER JEG!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så SINNSYKT lyst på jordbær med masse fløte og sukker på!!! Masse masse masse jordbær!!! og enda mer fløte og sukker!!!!!!!!!!!!!!!!!

flere her som plutselig får slike lyster?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har spist det i dag jeg..var uuuuuutrolig godt jah:)

Skrevet

nå fikk jeg og lyst på det..neeeeei...jeg som endelig hadde ristet av meg indisk mat lysten og gele med vaniljesaus lysten...nå vil jeg ha alt sammen...hehe

ja...får mange rare lyster, plutselig..noen sunne og noen mindre sunne...nå fikk jeg lyst på mc donalds mat og...hmm nå er jeg nok bare sulten;)

Skrevet

Hehehe:) har også spist det i dag:) vært i bursdag å koset oss med myeeee gode saker:) Fått heeelt dilla på jordbær!

Skrevet

kan dere slutte med alle disse lystende deres? det FRISTER! hehe

å iallfall nå.. har ikke spist idag:( er syk og ingen mat lyst, og orker ikke lage noe heller, et ork bare og gå og hente et glass vann,, egentlig ikke sulten og har ikke matlyst heller, emn kjente det litt i magen nå når jeg leste om jordbær, mc donalds osv

Skrevet

Mmmm...nå fikk jeg ihvertfall lyst på det :P:P

Skrevet

jeg spiste jordbær i går..=) nam nam..

har akkurat vært ute å kjøpt meg crackle nå. bare måtte ha det i kveld. fått litt dilla på de i det siste.. nam nam..

Skrevet

Fytti! Det hørtes farlig godt ut! Har hatt lyst på jordbær lenge nå, men folk sier det ikke er bra for baby`n... Noe med at det er allergifremkallende? Noen som vet? For hvis det bare er tull så skal jeg så absolutt kjøpe både jordbær og fløte imorgen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...