Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hun har vært borte i en uke nå og vi finner henne ingen steder. Har vært i skogen og letet i flere timer i dag og lett over alt andre steder også. Hun var en kløpper på å forsvinne før, kunne være borte i flere uker, men da bodde hun ikke her (bodd her i to år og aldri vært borte så lenge her) Er masse rev her som elsker disse kattene *SKUMMELT* Lille Noah savner pusen sin, roper på Lykke for full hals, leter under sofaen og fyller opp matskålen hennes, alt for at hun skal komme.. Uff, Noah er helt knust han, savner den lille pusen sin sårt, tør ikke tenke på hvordan det går hvis hun aldri kommer tilbake.. Får så vondt i hjertet mitt når jeg ser hvor trist han blir når Lykke ikke kommer når han roper...(((( Åååå jeg er så trist, savner Lykkepus...
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hør med naboene, hender de blir stengt inne i en bod eller lignende....men vet av erfaring at mikkel kan ta de små pusene også :-( Mistet en katt i fjor, trolig rev... :-(
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Huffda, det er alltid så vondt når disse kattene blir borte over lengre tid. Skjønner godt at du tar det tungt, spesielt når gutten din begynner å savne katten sin.. Det kan jo knuse et mammahjerte. Håper virkelig at Lykke kommer tilbake snart! Er jo langt fra umulig Skal krysse fingrene for at dere snart har henne hjemme igjen.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Disse revene kan du få billig av meg altså, makan til slemme dyr. Kan de ikke plage trær eller jord i stede? Lykke har blitt tatt av en rev før, Håper virkelig hun kommer tilbake, lille pusen min. Stakkars. Var nettopp ute og spurte barne i nabolaget om de har sette henne, men ingen hadde sett henne, men de skulle si i fra om de så henne noe sted.. det er så trist og tomt her uten puselusen, de lille pelsdotten som kryper inntil meg i sofaen og maler for full hals.. her er pusen vår http://noahlille.blogspot.com/
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Ååå jeg er så REDD.. Nå har jeg ropt igjen og sikkert vekket hele nabolaget. Hun må jo være sulten, og kald, det er jo det drittværet ute... Tror jeg må kle på meg igjen og gå ut og lete mer, er jo så bekymret at jeg skjelver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå