Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hun skulle få ha vesla alene en times tid i dag, og da jeg kom tilbake satt hun og de hun hadde på besøk og røykte som skorsteiner! Med vesla som har astma på fanget! Jeg hadde trodd jeg kunne stole på henne, men hun blir nok aldri vurdert som barnevakt igjen!
Kjempeglad mamma Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Skuffet??? Ja, det var mildt sagt! Hva i all verden tenker hun med da??? Eller besøket hennes for den saks skyld. Er det mulig..........
sedira Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hærregud, skjønner du ble skuffet da ja:( Fikk du sagt noe til henne, eller ble du så paff at du ikke tenkte over det før etterpå? sånn skjer ihvertfall med meg hvis jeg blir sjokkert over noe. Før i tiden så var det jo vanlig å røyke med barna i huset, men hun må jo ha fått med seg at det ikke er vanlig lenger?!?!?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Slikt provoserer meg enormt,jeg hadde blitt så forbanna,tatt ungen å gått å mens jeg var på vei ut hadde jeg ropt til henne"Du får aldri mere passe mitt barn mere når du tar så lite hensyn".Jeg har ett barn som måtte ta astmamedisin pgr av svigermor,hennes tante å type sto å nirøykte inne på kjøkkenet,dem trodde den kjøkkenvifta jaget vekk lukten.Dem kunne gått ut på altanen å røykt,men neida.Nå røyker ikke en av dem,den andre svært sjeldent å aldri nær sine barnebarn igjen,håper dem andre ikke gjør det heller.Blir så fortvilet.Er det noe rart jeg har så imot røykere når det er så mangen som bare gir en faen? Ennå desverre har jeg ikke møtt noen som er til å stole på når det gjelder folk som elsker røyken mere enn dem omkring seg,det er synd når det må gå utover de uksyldige som får astma å alt mulig,det er en skam rett å slett!
Amabolla Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Bestefaren til vesla røyker som en skorstein og røyket inne første gang de satt barnevakt. Men fikk beskjed om at røyking skal foregå utendørs når vesla er der. Han er en kar som må bli fortalt slike ting fordi han ikke veit hvilken informasjon som er der ute, og det er mye han er uenig i. Men han hører på de regler jeg gir og går alltid ut når vesla er der. Gi beskjed-enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Det er noe jeg har sagt i fra om hver gang jeg har vært der siden vesla ble født. Denne gangen var problemet at en av de besøkende insisterte på å røyke, og bestemor turde ikke å si ifra. Da ville jeg heller hatt beskjed om å hente henne igjen umiddelbart, istedetfor at dette skulle skje. Tror de ble litt paffe da jeg bare tok henne og gikk, sa ikke engang hade. Problemet er at noen bare ikke greier å ta hensyn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå