Gå til innhold

Digitalt er brutalt......................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har IKM imorgen, men tok en cb digital tidlig i morges. Pang! Der står det "IKKE GRAVID". Mye verre å lese den beskjeden enn å håpefullt se etter strek............... Kjempelei meg, kunne like godt fått et slag i fjeset............. og neste eggløsning er mannen min ute på jobb, så jeg må vente i 2 måneder før vi kan prove for 7. gang. Og tålmodigheten er lik null! Har lyst å gi opp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, nei så kjedelig!! Tok også en sånn digital test i forrige pp...IKKE en gøy beskjed! Jeg har en igjen, men kommer ikke ta den før de andre testene er positiv....

Uff, så kjedelig å vente!!! Grrrrrr, det må være en prøvelse!

Skrevet

Er helt enig med deg at disse digitale er brutale..

Tok en forrige måned jeg også, og bestemte meg for ikke å ta en sånn en til før jeg virkelig visste at jeg var gravid :)

Strekene er mye gøyere å se etter, selv om vi kan se oss litt "blind" på de :)

Lykke til :)

Skrevet

takk for det. Ser at du har prøvd mye lenger enn meg, må beundre utholdenheten. Jeg er så lei av å bli skuffa, selv om håpet stiger veldig så snart det nærmer seg eggløsning. Vi begynner å bygge hus om noen uker, så da håper jeg at vi blir så opptatt av det, at vi kan "glemme " prøvinga litt. Da klaffer det jo ofte lettere...........

Ser du, håpet er der allerede:-)

Lykke til du også, en dag skjer det skal du se!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...