Gå til innhold

Blödning i uke 5? hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er i dag 6+1 dersom alt er "normalt". Jeg fikk en tynn blödning med friskt blod, ikkje som mensen, men mer vannaktig men röd da eg var 5+3. Det kom en del blod den natta, men ikkje noe mer. Hadde ingen smerter. I etterkant har eg hatt litt gul/brun utflod og av og til med röd antydning i utfloden. Men blör ikkje mer. Har eg hatt en SA?? noen som vet hvordan det starter og utarter seg? har ömme bryster, men vet ikkje om det er progynova/progestan som gjör d? Please kan noen hjelpe???? er på ferie, så kan ikkje få hjelp...er i utlandet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Eg har hatt SA to gonger, ca 4+5, og med litt ekkel beskrivelse, så var det som ein menstruasjon, med rikeleg med slimete blod, andre gangen med ein del klumpar i, og blødninga varte i 5 dagar. Hadde magesmerter første dagen. Slik du beskriv det, høyrest ikkje ut som det liknar på mi oppleving i allefall. Ein del kan jo ha ei lita blødning utan at det har gått gale. Kryssar fingrane for at det går bra med deg!

Skrevet

Er ikke noen ekspert på dette..men synes ikke at dette hørers ut som en SA, da ville du blødd mye mer og du ville hatt menssmerter. det er vanlig å ha små blødninger tidlig i svangerskapet grunnet at blodkarrene i sjeden blir tynnere å sprekker fort, dette kan gi små blødninger ofte i forbindelse med sex.

Skrevet

Jeg hadde en SA i uke 4+6. Våknet om natten av at jeg var klissvåt av friskt blod. Var litt mer vannaktig enn vanlig mens. Hadde ingen smerter, og blødde bare litt de neste dagene. Ingen klumper. På sykehuset sa de at det sikkert var en vanlig ufarlig blødning ( har tatt IVF ) Men jeg tok en test noen dager senere og den var negativ. Målte HCG på blodprøve dagen etter, og den var under 3. Så min lille spire klamret seg så vidt fast før den slapp taket. Jeg var kvalm flere deger etter dette, men det var vel hormonene som spillte meg et puss...

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har eg vært på UL. Der såg eg et bankende hjerte på spira mi. ÅÅ for en god følelse. Dette viser at det kan være ufarlig å ha blødning i svangerskapet. Eg er 7+4 i dag, og har fortsatt litt brun utflod/litt rødt på papiret. Så stå på jenter! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...