Annemor72 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hei, jeg prøver å legge inn ett lite spørsmål her. Er på rugedag 12 eller 13 i dag(er litt usikker på om man regner med innsettingsdagen) Jeg testet negativt med cb digital i dag tidlig. Jeg forstår at det er mest sannsynlig at det ikke gikk denne gangen men jeg klarer ikke helt å gi opp håpet. Er det noen av dere som har opplevd å teste negativt så sent men som likevel var gravide? Føler meg litt dum som tenker så mye på det jeg får jo svar om en dag eller to like vel (skal ta blodprøve i morgen) men jeg skulle så gjerne levd i håpet en døgn til. Lykke til alle dere andre her inne. Jeg har fulgt dere med spenning og innlevelse de siste ukene
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg vet det er jenter her inne som ikke har testet positivt før rugedag 15 og 16.. så ikke gi opp ennå... jeg skal krysse alt jeg har for deg og at du får en positiv test om et par dager!!!! klem
Annemor72 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Tusen takk for raskt og oppmuntrende svar! Da tillater jeg meg å håpe litt til: ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå