Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke når vi senka sengebunnen i sprinkelsenga med storebror. Noen som kan hjelpe meg litt? Når senka dere bunnen? Babyen vår er 4,5 mnd og har akkurat begynt å snu seg fra rygg til mage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er 8 mnd og vi har fortsatt ikke senket den. Vi komer til å senke den ganske snart siden småen er på vei til å klare å sette seg opp selv. Han klarer å sette seg opp selv hvis han ligger på magen, men han ruller ikke fra rygg til mage( han klarer men han gjør det VELDIG sjeldent) så han setter seg ikke opp i senga på egen hånd. Men vi kommer til å senke den innen få dager for sikkerhets skyld.

Du trenger nok ikke senke den før han viser tegn til å klare å sette seg opp, men hvis du er usikker så kan du jo senke den for sikkerhets skyld.

Skrevet

Vi senket den når hun satt alene... Tror det var cirka 6 mnd.

Skrevet

Den trenger ikke å bli senka, før babyen klarer å sette seg opp selv... Jenta vår er 6 mnd. og vi har tenkt å ha den oppe se lenge som mulig, synes det er tungt nok å bære på henne, om jeg ikke skal bøye meg ned i senga også... :P

Skrevet

Hun setter seg jo ikke opp, men sparker veldig med beina. Er litt redd for at hun skal få beina over kanten og ta overvekt, men det er vel tvilsomt at hun får det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...