mor.monsen Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hva skjer der? Har hørt noe om at det ikke lengre er obligatorisk med vaginal undersøkelse?? Stemmer det?
Alba44 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Ikke lenger obligatorisk, nei, så ingen GU på meg. Ble tatt noen blodprøver + prat om prevensjon.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Min 6 ukerskontroll var en blodprøve. Legen sjekket blodtrykket også, men det måtte jeg spørre om. Bestilte gu selv da, men hos en gynekolog, og mini var 8 mnd da jeg fikk somlet meg til det. Tror ikke det er obligatorisk lenger nei
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg var på 6 ukers kontrollen på fredagen, og jeg trengte ikke ta noen GU. Hun legen sa det at så lenge jeg ikke blør lenger, har vondt i magen/skjeden, vondt ved sex, illeluktende utflod eller andre plager, så var det ikke nødvendig. =O)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 om du har sydd (iallefall innvendig ) tar de vel en sjekk på at det har grodd fint..
mor.monsen Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 til dere som ikke hadde gu...hadde dere sydd innvendig?
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Jeg ble sydd innvendig og utvendig "helt rundt", men slapp GU, så lenge jeg følte meg fin der nede trengte hun ikke å sjekke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå