Chaiemae Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Begynner jo strengt tatt ikke før i morgen da men pytt pytt. Nå har jeg stått på venter så utrolig lenge så jeg ville ikke vente mer. Listen over gravide er lang og den skal bli bare lenge og lengre. Håper dette er våren og sommeren hvor vi slår alle rekorder her inne.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Vil bare få ønske deg lykke til, og jeg håper virkelig du nå lykkes!!!! Du kommer til å bli en fantastisk mor, for du har et godt hjerte og du har virkelig fortjent å lykkes nå, det er din tur!!!! Stor klem
Chaiemae Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Takk skal du ha søte deg. Vi skal klare det begge to vet du ) Klem fra Chaiemae
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Har du forresten fått med deg noen? klem
Chaiemae Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Blir nok bare meg. Prøver å finne ut litt ting jeg skal finne på mens jeg er der nede. Leke litt turist.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Lykke til Chaiemae. Følger deg spent fra sidelinjen- og håper det er din tur denne gangen ! Hilsen
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Du får ha kamera rundt halsen, så blir du en skikkelig turist hehe.. Som jeg sa til deg sist, hadde vi blitt litt kjent og jeg hadde kunnet være med så hadde jeg gjort det hvis det var noe du ønsket selv da..... Jeg vil bare igjen få ønske deg masse lykke til, og jeg skal be til høyere makter for at du nå skal lykkes, også slik at du skal måtte slippe og gå igjennom dette her flere ganger!!! NÅ SKAL DET SPIRE I MAGEN PÅ CHAIEMAE..
Chaiemae Skrevet 27. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2008 Med et lite digitalkamera så ser det ikke så imponerende ut, he he. Det går helt greit for meg å dra alene men maser likevel litt på kusinen min i håp om at hun blir med. Er jeg alene så kan jeg gjøre akkurat som jeg vil og det er deilig.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Lykke til:O)) Må være en deilig følelse og endelig være i gang igjen:O))
Chaiemae Skrevet 27. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. april 2008 Takk skal du ha. Det er deilig at jeg endelig skal starte opp igjen. Ventetiden har vært veldig tøff.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Du er tøff, og du skal lykkes nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå