Ann80 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 I går kveld begynte jeg å få vondt i magen å ryggen, dette kom jevnlig i 15-20min intervaller. Noen ganger var det helt ned i 10min, å de varte i 45sek. Var ikke noe behagelig, faktisk vondt. Er dette som er maserier? Har også blødd litt dagen før, ikke mye. Ringte føden å de sa det sannsynligvis var teigningsblødning. Har fremdeles maserier som kommer jevnlig nå i 2 døgn... Er 3 dager over termin i dag, så spent om det skjer noe. Vet ikke om jeg burde ringe føden igjen, men har jo ikke regelmessige rier ennå... Noen som har opplevd det samme? Har en sønn fra før av, den startet med rier på torsdag ettermiddag og kl 07.00fredag morgen var han ute. Trodde 2fødsel skulle bli noe av det samme jeg??
~SnartMammaTilTre - 11.06.08~ Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Det kan høres ut som om det er masrier du har dersom det ikke blir noe system på de. Fødslene behøver ikke å ligne på hverandre i det hele tatt. Mine to har vært helt forskjellige. Nr 1 med ineffektive timer i over et halvt døgn før det ble noe fart på det, og total tid på et døgn på fødselen. Nr 2 var unngjort på totalt tre timer.
nina__86 Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 ja kan virke som maserier. men vet jo aldri, jordmor mente og trodde jeg hadde maserier når jeg kom inn, for hadde veldig uregelmessige rier og de varte toppen 15 sek. men fikk komme inn på sjekk for jeg ikke kjente liv. riene startet kl 19.30 og jeg kom inn på sjekk kl 20.00 og da viste det seg at de riene jeg hadde, faktisk ga sin virkning. på den halv timen hadde jeg fått 3 cm åpning:) og kl 22.27 var jenten min født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå