Gå til innhold

Hmm..hva skjer m navlen min?

Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et lite søkk rett over navlen, og synes den lille knotten inni navlen står litt mer ut enn før.. Er dette normalt, flere som har d sånn? Er bare 14+3, men har fått litt mage, er d derfor mon tro:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og har det sånn. syns det er stili eg. det er når magen utvider seg så følger navelen etter. er helt normalt. alle får det sånn.

Skrevet

Ja, det er jo litt stilig! Bare var litt forundret over at d skulle komme så tidlig.. Hvor langt på vei er du?

Skrevet

navlen min stikker ut som en tut:) det begynte vel ca 15-16 uker på vei tror jeg.. er 26+3 idag:D livmora presser navlen ut:D

Skrevet

Er akkurat slik jeg ser ut hehe,, magen er så og si flat ned til navelen, så går den litt inn rett over navelen og under navelen er det kul :) har også fått litt utovernavle allerede *sukk*. Er 13 uker i morgen :)

Skrevet

Navlen min er i ferd med å peke utover den og. Synes jeg hadde veldig fin navel før forrige graviditet, men den ble ikke helt den samme etterpå desverre. ble større og grunnere.

Skrevet

Navlen min ser litt "tøyd" ut=P Den er jo det også kanskje, men har en sånn liten "tutt" inni navlen, eller hadde, men nå kan jeg se "bunnen" i navlen min..Hihi, litt moro! Ble utrolig masse "fremmedord" haha! Type "vanskelig å forklare helt opplegg"=D Lykke til med navlene alle sammen!;o)

Skrevet

Er i uke 17 nå foressten.. Hihi

Skrevet

Takker for svar allesammen! Da er d vel kanskje sånn at navelen min har begynt sin ferd utover så smått allerede:)

Skrevet

jeg er 13+6

Skrevet

Det kalles navlebrokk, kommer når en er gravid pga magen blir presset utover. Ikke alle som får det da, men de som gjør det får normal navle etter fødselen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...