malin85 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Noen her som har blidd spådd?? Har det vært rigtig det de har sagt?? Har blitt spådd nå og hun sa hun hadde fått opp ett ja på att jeg var gravid. håper på det er sant, men er vel litt skummelt og tro på det de sier? Jeg er veldig intresert i spåing og sånne ting og har litt tro på sånt, men vet ikke hvordan de der spår og hvor mye man kan stole på de. noen som har noen erfaringer???
monca*84*j12 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hei du... hold på troen din og håp, men vær forberedt på at det ikke stemmer... jeg er selv spådd av 3stk at jeg skal bli gravid i Mai og håper inderlig dette stemmer... men jeg er forberedt at dette ikke stemmer også=/ selv om skuffelsen helt sikkert kommer til og melde seg... hehe... Ut i fra hva jeg har sett stemmer det også ganske ofte... Lykke masse til og la oss få vite om det stemmer da?
*anki * Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Heisan. Har blitt spådd gravid i april-juni tidligere. No venter jeg på ikm og spurte om de ser meg gravid. To fikk opp et svakt ja og en et sterkt ja. Så får vi se til helgen igjen om det stemmer. Men tror vi alle tar spåingen med en klype salt. Synes det er gøy og spennende jeg og kunne tenkt meg å prøve det selv...hihi
malin85 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 jeg har tro og håp, men er samtidig forbredt på att det ikke stemmer. er veldig spendt. er 3-4 dager over ikm. har fått en del ting som kan være symtomer, men testet negativt i går. håpe spådommen er rigtig:) men er forbredt på att den ikke er det oxo. og ja jeg skal fortelle dere om det stemmer ja
Prinsemamma:-) Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Hei hei:) Jeg ble spådd av 3 stykker, og alle 3 sa jeg ble gravid i april og det ble jeg jammen meg:)) De som spådde meg var Aurora, Barnigjen og Mamalari. Har absolutt troa på at de klarer å spå de som er åpne for det... Men så klart, det er ikke alltid de spår rett. Men de 3 jeg nevner har iallefall spådd meg riktig:) Lykke til! :-)
malin85 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 så gøy.. gratulerer da. jeg ble spådd av Aurora. litt godt og høre att det har stemt for noen da. gir litt større håp, selv om jeg fortsatt litt skeptisk.
monca*84*j12 Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Hurra, det er de som har spådd meg også... helt fra jan(pile slutt) sier de det samme... er jammen spent... hehe.... grattis by the way med spire...
sekke Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 hei. jeg ble spådd gravid nå i mai av aurora,barn igjen, 0406 og ei anonym. men desverre ble jeg ikke det. flere sier nå innen juni så håper på det. får liksom et litt større håp når mange spår deg gravid.men skuffelsen blir kanskje større selv om man sier man skal ta det emd en klype salt.... jeg har prøvd i 11 pp nå så er liksomlitt lei. datteren min kom til på et blunk så forstår ikke hvorfor det skal ta så lang tid denne gangen. noen som har opplevd det samme her inne el???
¤mamma¤ Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Jeg har blitt spådd av Aurora, Barnigjen og Mamalari og ALLE sier de tror jeg er gravid nå!!! Har IKM 3.mai, så det gjenstår å se:) De spådde meg også gravid i slutt januar/beg. februar og det stemte også! Men da mistet jeg... Jeg håper veldig de har rett!
malin85 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2008 så synd att du mistet det da.. ja håpe du er gravid nå og da:)
mylove Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Hvor blir dere spådd? På disse sidene eller andre internettsider?
Cybele Skrevet 27. april 2008 #13 Skrevet 27. april 2008 Har blitt spådd av barnigjen, malalari og aurora. litt forskjellige svar, emn månedene de spår ligger på rekke og rad. barnigjen sier april/mai, aurora sier juni/august og malalari sier mai/juni.
jejeje Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 Hvordan vet du at du ikke blir gravid i mai enda??
AO3 Skrevet 27. april 2008 #15 Skrevet 27. april 2008 Mamalari traff på meg, Hønemor bommet bare med en mnd. Begge de to + Aurora har spådd en jente på meg - blir spennende å se om det stemmer.
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 27. april 2008 #16 Skrevet 27. april 2008 jeg ble spådd av tre forsjellige: barnigjen, aurora og anonym barnigjen sa gutt i løpet av sommeren aurora sa de blir gutt i juli/august anonym sa en gutt i mai.... he he så får se kjønn er de enige om hvertfall:) lykke til alle sammen:) gratulerer de som har klart de:)
malin85 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 28. april 2008 ja blir spennende og se om det stemmer på oss alle...
håp_84 Skrevet 28. april 2008 #18 Skrevet 28. april 2008 hei:)eg vart spådd gravid denne mnd men er nå beg.med spotting så da kjem ell mesnen strax:(men av ei an vart eg spådd gravid i maiog av ei an juli/august... det e spennene med spåing så vi får berre se...alle har spådd jente da:)hadde sa i mars:(lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå