Gå til innhold

Nå har vi akkurat kommet inn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha vært ute i flere timer og hjulpet naboen med ny terrasse:-)

Koselig når man kan hjelpe hverandre og dele på jobben.....Av 6 leiligheter var vi tre som bidro og det synes jeg er flott:-)

Har selv fått masse hjelp av snille naboer de årene jeg har bodd her og er takknemlig for godt naboskap!

Neste mann ut er oss, som skal bygge på bittelittegranne mer så lille rosa får egen avdeling til lekehus, sklie, sandkasse og sykkel:-)

Men først er det konfirmasjon neste helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt naboskap er veldig kjekt!

Er det alt neste helg dere har komfirmasjon? Ufyselig når de blir så store med seg - men fint lite en kan gjøre med det. :-))

Skrevet

Ja det er supert med gode naboer!

Og ja, det er neste søndag vi har konfirmasjon.........faktisk er det nr 2 her i huset. Første var for 5 år siden..........tiden raser avsted!

Skrevet

Fantastisk å høre at du har tid til å hjelpe med naboens prosjekter når dere skal ha konfirmasjon neste helg... Jeg gir meg ende over!

Skrevet

Bedre å holde på der enn å sitte her og irritere seg over alt jeg likevel ikke får gjort før om noen dager:-)

Men listen over what to do er klar, og alle de neste ukedagene er oppført med diverse gjøremål:-)

Og så elsker jeg sånne snekkerfikse ting:-)

Skrevet

Dere kan godt få være naboene mine en dag og snekkerfikse verandaen min ferdig altså...

Skrevet

Hihi, jeg kan hjelpe deg jeg vet du:-) Men må bare få unna et par andre ting først!

Skrevet

Flott med godt samhold i nabolaget!!

Har du konfirmasjon allerede neste helg altså???? Guriland som tida flyr..... Jeg skal ligge langflat på Mallorca og tenke på dere;=)

Skrevet

Hahahaha, ja det skal du vel:-)

Du får ta en ekstra lekker drink for meg på søndagskveld da - for vel gjennomført:-)

Og alle hjerter gleder seg gleder seg.............osv.........:-)

Skrevet

Det skal jeg klare!!! Bare si ifra hva du vil ha;=)

Skrevet

Det er kun to drinker som er skikkelig digg og det er Strawberry Daiqiri og Cosmopolitan:-)

You go girl!!!

Skrevet

Godt vi er enige!!! De to der sklir fint ned!

Skrevet

Da tar du vel like godt en av hver og krangler litt med deg selv om hvem som egentlig var min;-D

Skrevet

Antageligvis så treffer jeg på en bartender som husker å blande tranebærjuice i cosmoen;=) Det gjorde ikke bartendern vi hadde i bryllupet vårt;=)

Skrevet

Hahahahahahaha, ikke vær så prippen`a Snulder!!!

Så lenge det er alkohol i den, så blir det jo gøy uansett:-)

Smaken er vel ikke viktig vel;-DDD

Skrevet

Husker ettpar damer som gikk og kika etter pusten etter etpar cosmoer i august i fjor;=)

Stakkars bartendern.... Han hadde i alkohylen og brukte Contreu'en som balandevann!!!!

Skrevet

..... hmmmm... balandevann var egentlig ett artig ord;=)

Skrevet

Hahahahahaha, det val tælke sakel det!!!!

Skrevet

Og det første bryllup jeg noensinne har vært i hvor drinkene smakte mer alkohol enn blandevann!

Skrevet

Vi gjorde vårt beste for å bli kvitt alkoholen;=) Enda så sitter vi igjen med DET overskuddlageret.....

Skrevet

Det er artig:-)

Det gjorde jeg og eksen også når vi giftet oss. Og vi ble "jaget" fra festen klokka 4 på natta. For forloverne hadde jo fikset brudesuite på Godset og mente det var greit å ihvertfall ha vært innom:-)

Who cares anyway!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...