LizzyG Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Har siden jeg fikk jenta mi fått så myke pupper. Problemet er at de faller ut av bhen og bikinitoppen. BHene er jo ikke for små, er bare at puppene er blitt så myke at de faller ut hvis jeg lener meg fremover eller noe. Hva kan jeg gjøre? Kjøpe større bh?
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Teip dem på plass :-DDD Sportstape er tingen :-DDD Husk riv fort av etterpå ;-DDDDD
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 jeg hadde samme problemet, og innbilte meg at bh'n passa, men at det var noe "galt" med puppene... Hihi.... Jeg dro i en ordentlig undertøys forretning (den heter change) og etter god hjelp fra en særdeles hyggelig dame fant vi ut at jeg måtte ha en helt annen størrelse... Jeg trodde jeg var 80C/D, men jeg var visst 75F isteden!!! Nå faller ikke puppene ut lenger
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg har mye pupper, men aldri opplevd noe sånt...tror nok cupen er for liten.
LizzyG Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 Jeg kjøper 75D, for det har alltid passet før.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Men du må jo måle på nytt dersom du har fått barn!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 80C/D har alltid passet meg før, men siste halvåret har de "falt ut" så fort jeg har vært litt aktiv eller bøyd meg fremover... Slutttet å amme for et drøyt år siden forresten... Du kan jo ta deg en tur i spesial-butikk og se? Jeg sto og bedrev akrobatikk i prøverommet der, for jeg tenkte at jeg gidder jaggu ikke betale 300 kr for en bh der puppene fortsetter å falle ut, da kan jeg like gjerne fortsette og gå på hm...
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Jepp..det tror jeg også, jeg skal sjekke om jeg finner en butikk der de har peiling, trenger nye selv....puppene er ikke det de var engang...og da hadde det gjort seg med skikkelige bhèr som sitter som de skal.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Haha...både mye og myke pupper!
LizzyG Skrevet 27. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. april 2008 Hehe.... Kanskje jeg får dra meg ned i en ordentlig butikk da.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Den nye i annen etasjen på magasinet skal visst være veldig bra, den i gågata har god service og den i Globusgården er helt ok, men har litt dårlig service. Så vet du hva du har å forholde deg til i byen;) Den på Liertoppen er horribel, de har KUN kjerringbher:(
LizzyG Skrevet 27. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. april 2008 Ser de har fått en butikk på storsenteret også, så drar meg først ned dit. Men må man blotte seg for de når man måler puppene?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 jeg ble ikke målt i det hele tatt.... jeg fortalte hvilke størrelse jeg brukte, hva som var problemet og hvordan type bh jeg ønsket (push-up, polstret, bestemors gamle blondegardiner, osv). Så fant hun fram en hel gjeng og sendte meg i prøverommet.... Så kikket hun på de forskjellige bh'ene på meg for å se hvordan se satt over ryggen og rundt puppen... spurte om den var komfortable og forklarte evt hvorfor den ikke var det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå