Gå til innhold

Trenger deres tanker og klemmer nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på legevakta pga, hue vondt og stikkende smerter i venstre side på magen..

Det blei målt blodtrykk som var høyt og eggehivte i urinen, legen lurte på om dette kunne være svangerskapsforgiftning, så han ringte sykehuset for han ville ha meg inn til observasjon i natt som var, men da fikk han beskjed fra sykehuset at jeg skulle ta 2 paracet og gå og legge meg, og det gjorde jeg og sov veldig godt i natt...

Idag har den stikkende smerten gitt seg litt, kjenner den av og til..

Hue vondt har jeg hatt i hele dag i tillegg har jeg slitt med kvalme, og nå sitter jeg her og er så redd, skal på legevakta kl. 20.00

Lille i magen er like aktiv som vanlig, men mamman er så redd nå, tårene triller her jeg sitter:((

Jeg er 26 uker idag...

Trenger så sårt noen klemmer fra dere jenter....

Klemmer til dere alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender digre trøsteklemmer og ønsker om at det går så fint så fint:-)

Men kan forstå uendelig godt at du er redd....

Lykke til!!!

Skrevet

Huff, dette trengte du ikke. Gir deg en god klem:)

Skrevet

MASSE varme tanker sendes til deg nå!!!

Skrevet

Du får bare ta det helt med ro, prøve å slappe av så godt du kan. Har du stresset mye i det siste? Har du hatt det tungt på noen måter?

Så koselig med en 4 baby!!! Skal si :) det er flott!!!!

Klem fra

Skrevet

En god og varm klem til deg,håper det går bra..

Skrevet

Føler med deg og skjønner redselen din, men pust rolig og så hviler du og holder deg i ro i hvertfall. Er du redd og usikker så FORLANG å få kome inn til observasjon, det kan de ikke nekte deg i din situasjon.

Jeg sender deg mange gode tanker og klemmer.

Skrevet

Huff, det skal ikke skje noe med deg nå!!

Føler frykten din, vet hvor nervepirrende dette er for deg.

Lykke til på legevakta i dag og hvis du ikke er fornøyd med oppfølgingen der så ring heller til de i Skien (der du skal føde, ikke sant?).

Tenker på deg, klem!

Skrevet

Huff da, ikke noe kjekt.

De burde tatt deg inn i gaar med tanke paa hva du har opplevd, syns det var daarlig gjort av dem ! Hadde du veldig hoeyt blodtrykk ?

Skjoenner godt du er redd, men det gaar nok bra skal du se !

Ang magesmertene saa pleier de aa sitte paa hoeyre siden naar de er knyttet opp til svangerskapsforgiftning, hvis det kan vaere en liten troest.

KLEM

Skrevet

Er enig med hun over om at de virkelig burde tatt seg tid til å gi deg en ekstra sjekk!

Har termin dagen etter deg så vi er ganske så likt på vei, har selv hatt noen superstressende uker og bekymringen melder seg når man får magevondt. Kanskje kroppens måte å si at nå må du stresse ned?

Godt ihvertfall at den lille i magen prøver å berolige mammaen sin om at h#n har de bra!

Insister på at du vil ha en ordentlig sjekk så du kan slappe av framover!

Masse lykke til!

Skrevet

Ikke gi deg ,bli innlagt og be om modnings sprøyte i tilfelle det utviklerseg.Fikk jenta mi i uke 27 pga sv.forgiftning.Ikke for å skremme deg,men for at det ikke skal skje det samme med deg.

Skrevet

Nå er jeg hjemme igjen, er egentlig veldig letta men på samme tid så er jeg ikke det..

Jeg sliter så med og stole på leger og det særlig etter sv.skapet med Andreas

Vel, blodtrykket mitt var normalt, så derfor var det ikke nødvendig og sjekke urinen men jeg sa at jeg ville ha den sjekka men så lenge blodtrykket var fint så trengte jeg ikke det...

Han spurte åssen det var med bevegelser i magen, og jeg sa som det var at lille er veldig aktiv akkurat som normalt og da sa han at så lenge h*n er som den pleier så var det ikke noe og bekymre seg for...

Jeg satt der med tårer i øynene for følte nok en gang at jeg ikke blei hørt:(

Men så sier han, at legen i går hadde gjort en avtale med sykehuset at det står åpent for meg og ringe de når jeg vil og han trudde ikke de blei sure for det. Tenkte med meg sjøl, hvorfor i all verden skal de bli sure lissom... Så da blir jeg jo litt engstlig for og ringe når han sier sånn...

Men han sa at jeg fikk reise hjem ta meg 2 paracet og slappe av mest mulig...

Så her sitter jeg, tatt 2 paracet, men slappe av er søren ikke lett..

Mulig jeg virker sutrete nå men jeg er bare så redd, også klarer jeg ikke og si det jeg føler verken til legeer eller sambo.. Og det er så forbaska vondt, jeg hater og være sånn....

Men alt i alt så i følge legen så trengte jeg ikke bekymre meg...

Men sitter her med vondt i hue og er sååå kvalm...

Skrevet

huff...skjønner godt hvorfor du er redd...vet ikke hva jeg skal si jeg...skulle så ønske du fikk et svangerskap uten problemer,det trenger du virkelig ikke...

krysser alt jeg har for at det ikke er noe !!!

klemmer til deg !!

Skrevet

Hvis det er en trøst så går det et eller annet virusdritt med kvalme og hodevondt rundt.

Skjønner at du bekymrer deg, men tror du gjør deg selv og babyen en tjeneste hvis du klarer å slappe av. Psykisk stress er ikke bra det heller. Kanskje du kan vurdere yoga for gravide? Lære deg noen avspenningsteknikker. Vet ikke hvor sentralt du bor og om det er mulighet for det da.

Stor klem vennen:)

Skrevet

Huff, ikke godt når man ikke blir beroliget og det skal man som gravid! Ring sykehuset du og si at du trenger en ekstrasjekk for en urolig og bekymret mamma er ikke bra. Det er jobben deres å ta vare på oss så de blir neppe sure for at du ringer, var nok bare en teit kommentar fra ham. Følg magefølelsen din og ring! Hvis ikke så håper jeg du har en jm eller lege du kan få en time til snart. Likte så godt Jm jeg hadde i forrige svangerskap, var konstant bekymret og hun lot meg aldri gå før jeg sa at jeg virkelig var beroliget og ikke bekymret meg videre. Noen ganger trenger man å bli tatt i med silkehansker!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...