Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg en vår/høst vognpose,noen som kan anbefale noen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksi med sommerdyne er jo et alternativ.

Skrevet

jeg har kjøpt fra koseposen.com.. Er veldig fornøyd :)

Har en sånn dun-pose med bamse inni (oderwalder eller noe slikt?) som vi bruker på vinteren....

Skrevet

Ka-Ping! posen har vi og er veldig fornøyde med den...

(www.smilegris.no)

Vi har også en hjemmesydd og Quinny 3XL posen som brukes til samme årstider, veldig fornøyd med de også:)

Skrevet

jeg holder på å få lagd en ka-ping pose til mini. får den laget ekstra lang, siden mini er lang som fy...

gleder meg å få den ferdi!! :)):)

Skrevet

Disse ka-ping posene var jo akkurat sånne jeg kunne tenkt meg.................men jeg syntes ikke d utvendige stoffet var helt etter min smak!!!! Dumt d ikke finnes poser i litt mer nøytrale farger. Jeg har en voksi-pose(vinterpose),men jeg kunne liksom tenkt meg en annen pose til vår/sommer/høst.............så jeg vet ikke helt om jeg blir å kjøpe sommerdyne til den. Takker for svar,damer :-)))))))))))))))

Skrevet

Jeg har kjøpt Buggysnuggle vår/høst pose, kjempe fin!

Skrevet

Dette er vel en litt mer vår/sommerpose, men jeg er superfornøyd! Gå inn på erteposer på dotedot.com! Der kan du designe din egen pose.

Skrevet

Jeg har sett litt på disse posene,og synes den i kumønster er kjempe tøff !!!! Men jeg er redd for at de kanskje er litt små?!? Er babyen din stor? Får du posen litt rundt h'n når h'n skal sove???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...