Gjest stockholms tjej Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 va koster det? og var får man gjort det? jeg er 24+3 når er det best å gjøre det?
BITO Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Vet ikke hva det koster, men ser at det averteres i avisen for 3D bilder på Majorstua klinikk i Bergen.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Eg skal ta 3D hos Majorstueklinikken. Koster 1200 kr:) Var der på tidlig UL også, var veldig fornøyd.
E n d e l i g Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Marsha, radiologen hos Majorstuaklinikken i Bergen (ligger på St. Jakobsplass, en veldig kort spasertur enten fra Griegpark eller Bystasjonen) er en helt fantastisk dame. Vi venter nummer tre og fire, og har tidligere prøvd både Omnia på Danmarksplass, Aleris på Bryggen (samme klinikk men flyttet og skiftet navn de siste årene) og Volvat på Lagunen. Ingen av disse har spesielt godt utstyr, eller noe service å snakke om. Så bestilte vi hos Majorstuaklinikken denne gang, og for en forskjell! Riktignok koster det 200 kroner mer der, enn hos de andre, men hun er altså i en klasse for seg. De har moderne utstyr, som gir knallgode bilder (på skjerm på veggen) også i 2D, og så har de den lille ekstra bonusen med 3D, for dem som vil ha det. Det er inkludert i prisen. Tror vi hadde med oss 20 bilder, jeg - og dette var bare i uke 12! Telefonnummeret til Majorstuaklinikken: 55 54 40 90
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Må bare si meg enig i det med bildekvalitet. Bildene mine fra Majorstueklinikken (uke 13) er MYE bedre/tydligere enn de få eg fikk på ordinær UL på KK (uke 19).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå