Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 ja, jeg har ikke ord.. det er rett og slett forkastelig.. og 6 barn der far er bestefar! fyttikatta!!!!!! blir illsint kjenner jeg nå
nickoline og supermann Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 kjente jeg ble helt kald og kvalm! måtte han råtne i helvete!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Sjokket...er det mulig? Hvor syk verden lever vi egentlig i? Og stakkars de barna som ble holdt fanget med moren..å herregud, har ikke ord......
Trenger hjelp!! Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Men moren i huset må jo være stokk dum,datteren er rømt får hun besjed om,og gjør ingenting med det???Det er en tragisk sak..Stakkars folk...
Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 sikkert hjernevasket eller noe.. eller så bo de ikke ilag
Gjest -<<- Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Turistnæringen gnir seg nok i hendene over markedsføringsutfordringen, stakkar. Østerrike: Landet med gamle nazister, Sound of Music og incestuøse familietragedier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå