Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg sliter så veldig med sjalusi :-( Hvis min samboer kommenterer andre damer som er pene så kjenner jeg at det stikker sikkelig i meg. Vi har begge profiler på blink også var det den rå fine modellen som hadde vært inn på sia mi. Hun hadde bilde kun i ført truse og bh på siden sin også var jeg så dum og sa det til samboer, også dro han rett inn på siden hennes og kikket. Kjente jeg ble sint inni meg :-/ Noen råd som kan hjelpe mot sjalusi?
babygullz <3 vilde Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Sjalusi er pyton...Vet ikke hva du kan gjøre jeg...si til samboen din at du er litt sårbar på akkurat det område, og spørre om han ikke kan være så snill å la være å si foran deg hvem som er lekkerbisken eller ikke... Menn er uansett sånn, man kan ikke unngå det, de sitter gjerne en kameratgjeng og snakker om pene damer og fotball( klisje, men sant!) sånn vil det alltid være..for selv om man får seg kjæreste, og kjæresten er kjempepen, så vil jo ikke resten av verden bli sett på som stygg for d om... Jeg har ingen problemer med at sambo syns andre damer er pene, og han kan gjerne si d foran meg og..vi sitter gjerne sammen og sier; fy flate hu der er heldig med genene altså...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Syns det er normalt at du reagerer på dette! Dårlig dannelse, rett og slett, av mannen din å se på lettkledde damer rett foran nesa di, og dessuten å kommentere dem. Det får han gjøre sammen med kamerater. Når han er sammen med deg, skal du være den eneste han ser på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå