Gå til innhold

Flere 93 modeller her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært gøy og snakke med flere unge mødre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

93 modell? bare 15 år du da?

Skrevet

jeg trodde jeg var ung jeg.. 87 modell. men nå vet jeg ikke lenger. ikke noe galt med deg altså, ble bare så paff når jeg så hvor ung du var. langt på vei? kan prate med meg om du vil, fordi om jeg er litt eldre liksom. =) så er jeg fortsatt meget ung mor!

Skrevet

Hehe. Jeg er 80 modell, men når jeg er ute på gata så ser folk på meg som om jeg skulle vært ung mor. De blikkene kommer oftes fra damer som er over 30 og begynne å nærme seg 40.

Er du lkangt på vei. Koser du deg ved å være gravid? :)

Skrevet

Ja det er jo ungt å være 15 år og gravid. Kjenner de som har vært 17 år og gravid. Og ei som var 15 år og gikk på ungdomskolen og var gravid. en 3.mining av meg. hun er enda ilag med BF og fått flere barn :)

Så går nok bra å være 15 år og gravid.

jeg er dobbelt så gammel som deg hehe. men var 22 da jeg ble gravid med nr 1 da :)

Skrevet

Takk for mange svar=)

Jeg har fått,lita tulle på 2 mnd..

Er litt slitsomt ja,men det går bra (ennda)

Skrevet

de 3 første mnd er de mest slitsomme mnd :) Så det blir bedre etterhvert skal du se

Er du sammen med barnefar? eller er du alenemor? får du mye hjelp av dine foreldre? for det håper jeg du gjør. Du er iallefall tøff :)

Skrevet

Oii, jeg faller utenfor fordi jeg er ung her jeg bor...

Og du er 11 år yngre enn meg!

Oiiii...

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ja, men de er på rommet sitt og kjenner på hormontåka og pubertetsopprøret.

Skrevet

Hvordan tar familien din at du er gravid? Den seksuelle lavalder er 16 år, så du har egentlig ikke lov!

Skrevet

Herregud anonym, det spiller vel ingen rolle, jenta har fått barnet sitt, hun skrev at barnet er 2 mnd. Barnet er født og hun tar ansvaret for det. Det er mye som ikke er lov, som man gjør likevel, f.eks kaste søppel på bakken gjør mange (det synes jo), røyke/drikke alkohol før de har fylt 18 år. Mange som tisser ute på offentlig området, spes menn hvis de bare MÅ eller hvis de har vært ute..

Det er mange som gjør lovbrudd som man ikke anser som lovbrudd fordi det er vanlig i omgangskretsen osv..

Synes du HI er tøff jeg, ble mor som 20 åring jeg da, og er nå 22 og venter mitt andre barn.. Det er til tider slitsomt å ha barn, men det er fordeler å være ung mor og det er noen fordeler å være moden mor. Stå på, bare du kan være den beste mammaen for barnet ditt:)

Stor klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...