Vitamin Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Er det noen som går med medisinsk behandling under svangerskap? eks. som kortison tabletter?
pusi og lille pusi:) Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 trur ikke vi kan få kortison... vertfall ikke innsprøyta... legen min ville værtfall ikke gi mæ d...
mamma til liten og stor Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 jeg måtte ta prednisolon som er kortison i mitt forrige svangerskap. de vurderte hele tiden hvor mye o.l for min del var det bra da jeg måtte ta kenneken på betennelse i kroppen slik at det ikke ville bli farli for fosteret
Vitamin Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Til mamma til gullgutten med spire: Hvordan gikk det med ditt forrige svangerskap og barnet? Husker du hvor stor dose og hvor lang behandling hadde du det? Hvilke uke var du da du fikk prednisolon? Hjertelig takkmenlig i forhånd for ditt svar.
Vitamin Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Til pusi85: Hvilke uke er du da legen vil ikke gi deg behandling, og forresten hvorfor må du ta kortison behandling?
pusi og lille pusi:) Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 va i uke 28... har en fot som ikke e go... så trur han mente at va en betennelse i en sene under foten(fikk ikke me mæ alt han sa)... han sa værtfall at viss æ ikke hadde vært gravid så koinne han ha sprøyta d inn sånn at æ sku bli bra, men pågrunn av graviditeten så ville han ikke gi mæ d...
Divamamma fødte 16.08.08 Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Jeg tar kortisontabletter, men det er pga. en kronisk llidelse jeg har. Har tatt de hver dag i svangerskapet, men det er veldig lav dose da. 5 mg. De sier at det ikke skal gjøre noe for babyen.
*Vi blir 5* Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 jeg får kortison (sprøyte) i hofta mi i ny og ne (har noe som heter snapping hip) legen har ikke sagt noe om at det gjør noe... Smører meg med kortison også pga eksem..ikke at det er helt det samme da men..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå