Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har så utrolig vondt i hodet.

Spesielt om morgnen.

Spiser paracet omtrent annenhver dag og prøver å drikke generelt mye vann.

Blir som regel bedre utover dagen. Er det andre som plages med dette?

Gjør dere noe speielt?

Er i uke 33.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Har hatt det sånn som deg siden uke 32/33. Våkner med vondt i hodet om morgenen og må ta en paracet. Det er ikke hver dag, men en stund var det i hvert fall annenhver dag. Har spesielt vondt på den ene siden. Jordmor sa at det kunne være svangerskapsmigrene. Tipset var å drikke mye og ta paracet når det var uutholdelig.

Skrevet

Jeg hadde også det problemet en stund, men det var litt tidligere i svangerskapet. Hos meg skyldtes det sannsynligvis lavt blodtrykk. Man kan også få hodepine av høyt blodtrykk, kankje du bør sjekke det.

Skrevet

Jeg er i uke 30+6, og har de siste dagene slitt med trykk i hode.. La meg med vondt i hode i går kveld, og våknet med vondt i hode i dag. Skal til legen på kontroll i dag, så da får jeg sikkert svar på om dette er normalt eller ikke. Er ikke noe glad i å ta smertestillende nå heller jeg da, så går heller med vondt i hode...

Skrevet

Hei. Du bør kanskje snakke med legen, hvis du har høyt blodtrykk i tillegg. Skal ikke skremme deg, men ved svangerskapforgiftning har du blant annet hodepine, høyt blodtrykk + litt av vært i urinen. Bedre å sjekke en gang for mye. Jeg har selv plagdes en del med hodepine i den perioden og fikk det ikke bort med medisiner, men jeg hadde lavt blodtrykk. Ta en prat med legen eller jordmor for å være på den sikre siden. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...