Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 jeg fullammer og har gjort det i 5mnd nå,,men plutselig i det siste har alt begynt å svinge bla humøret + at jeg får hetetokter å skikkelig sug på enkelte ting som når jeg var gravid..så lurer jeg på om dette er masse hormoner(hvis vi får det av amming?)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 hehe huff, ja ganske sikker på det egentlig =) satser på at kondomen er ganske trygg.. men kan det være hormoner fra amming tro?
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Kroppen min tålte ikke amming særlig bra...var kvalm og hadde hetetokter og null matlyst. 2 mnd siden jeg slutta med amminga, og endelig begynner kroppen å bedre seg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 hmm,jeg får ringe legen imorgen..stemmer det..kvalm etter jeg har spist jeg og..men utrolig lust på noe hele tiden fordet,spes søtt..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Dette skjer ved amming: Hormonmengden du normalt har i kroppen holdes nede; dvs østrogen og progesteron er nesten ikke-eksisterende (blant annet østrogenmangelen som gjør at amming er preventivt). Dette går gjerne utover humør og psyke, og du vil antagelig oppleve svingninger når du slutter å amme også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå