Gå til innhold

Hjelp meg noen.. er noe galt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så vondt i underlivet mitt. i dag hadde jeg og sambo sex, og det gjorde litt vondt når han tok på meg der nede. når han var inni meg så var det så trangt. mye trangere enn vanlig. etterpå dusjet jeg og det var helt forferdelig og vaske seg der. er hoven og fæl. vondt å tørke seg etter dobesøk også. kjennes ut som hele underlivet mitt faller ned til knærne snart. litt sånn som etter fødsel, når det føles som ikke alt er helt på plass. er det noe galt? skulle jeg gått til legen med det? er i allefall vondt, det gnisser når jeg går noen ganger å, så dongeribukser er ikke behagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du gravid?

For jeg kan være veldig hoven der nede til tider. Var værst for litt siden, er litt mere "normal" igjenn nå.

Jeg er gravid da.

Når man er gravid så er man fylt opp med masse blod som gjør man virker veldig hoven

Skrevet

ja, jeg er gravid. men skal det virkelig gjøre så vondt da? å hvorfor er det plutselig så trangt der nede når vi har sex? har et svangerskap bak meg fra før, og var hoven da og, men ikke slik som nå.. det dunker og pulser der nede, jeg kjenner det. og værst er det når jeg skal gå på do, får ikke tørka meg ordentlig, det gjør jo så vondt. er så øm, og det svir.

Skrevet

det svir fordi det er hovent om du skjønner? er ømt på en måte. svir ikke om jeg ikke er borti. bare lurer på om dette er alvorlig jeg.. ingen som vet???

Skrevet

ble det svie etter sex?

for da jeg var hoven og trangere, så svei det etter sex 1-2 dager etterpå..så gikk det over.

men den hovenheta kommer og går med meg da..

Skrevet

ja, ble værre etter sex, håper det går over. er jo så jævli ubehagelig syns jeg. ble nesten for trangt, til og med sambo reagerte.

Skrevet

visst jeg trur det det er så er veggene i livmora di fylt med blod, og de ytre kjønnslepper, som da kan gjøre du blir veldig trang.

Som da gjør du blir sår etter sex spesielt.

Jeg også var litt øm da jeg var så hoven, men ikke sår..det ble jeg etter sex. men nå er jeg 22 og er mere "normal" der nede..mulig litt trangere enn vanlig, men er ikke så opphovnet.

Så er det slik jeg trur det er så er det normalt når man er gravid.

Skrevet

har det akkurat slik sjøl...men jeg orker ikke sex,da jeg har mye kynnere i tillegg.. føles ut som hele underlivet holder på å ramle ned noen ganger.det dunker å trykker.er til og med vondt å sitte i noen stillinger..

men jeg har det ikke slik 24 timer i døgnet,det kommer å går..

jeg vet ikke om det er normalt..regnet bare med det..

Skrevet

eh ikke veggene i livmora ble litt feil, mente veggene i kjeden :)

Skrevet

ok, takk for svarene. får vel bare se om det går over da! ubehagelig nå affal.

Skrevet

høres ut som du har alle tegn til soppinfeksjon...

jeg ble da hoven å det svir.... hvis du klør så hovner du sykt opp... og det skjer jo når du har sex... så prøv vertfall med canesten... i tilfelle.. det kan jo ikke skade liksom...

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Vet du, e hadde det sånn e oxo under siste sv.skapet. Spurte legen min, og det var helt normalt. E hovna opp som bare det down there;) så trang og skikkelig vondt var det.. Og når e så me selv i speilet, så fikk e helt sjokk=O uff nei..ikke kjekt det der nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...