Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 PRØVERE: Elisabeth'77 www.fertilityfriend.com/home/Elisabeth77 *dreamer* www.ferti lityfriend.com/home/1927b5 Tasselur www.fertilityfriend.com/home/1c6ec9 Kirsty www .fertilityfriend.com/home/146c8c Tryne_9pp og 2 SA www.fertilityfriend.com/home/Sliteren86 alexandra_06+en til? www.fertilityfriend.com/home/1d0eaa lioness_7pp www.fertilityfriend.com/home/1a3 9a1 Kristin83_2 sa www.fertilityfriend.com/home/Kristin83 Mathja www.fertilityfriend.com/home/mathja My *vil ha en til* www.fertilityfriend.com/home/1c96cc elle-vill www.fertilityfriend.com/home/1d4d9 3 Titten på hjørnet :-) vilhaBIM www.fertilityfriend.com/home/1aebd5 Pariserdama - 12pp www.fertilityfriend.com/home/1dfe68 her er jeg www.fertilityfriend.com/home/her_er_jeg MissHopeful - 8pp www.fertilityfriend.com/home/hali lucy123456 www.fertilityfriend.com/home/sibylla77 snart-en-liten-spire? www.fertilityfriend.com /home/1c78af GRAVIDE: Vicky1984 www.fertilityfr iend.com/home/150b28 *_A_* www.fertilityfriend.com/home/1bbd00 *Bea* 1 SA + 1 EXU www.fertilityfriend.com/home/13b9e4 <¤Tittimor¤> www.fertilityfriend.com/ho me/1c8c19 Ann! www.fertilityfriend.com/home/1c85c9 lailaelin pp3: www.fertilityfriend.com/home/lailaelin PrøverIgjen2007 (Gravid etter 3PP, nå 2 pp etter MA) www.fertilityfriend.com/home/bananahammock
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Ja der var listen ja :-) Lurte på hvor den ble av. Bra jobba kristin!!! Ser du har hatt 2 SA... er de nylige eller? Selv har jeg hatt 3 SA de siste 3 årene...
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Takk, takk, litt greit å ha denne på første siden Ja, begynner å bli en stund siden nå. 1. SA var i aug, den 2. i sep/okt. I 2007, altså. Trist å høre om dine 3 SA'er, for det er ikke noe gøy ( Prøver dere enda? Så på profilen din at du skal/vurderer å adoptere??
kirsty*2barnsmamma Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Oi, lenge siden jeg har oppdatert profilen min nå ja :-) Jeg er igang med IVF jeg. Har gått på spray i 3 uker og begynte med sprøyter onsdag (derav navnet kirsty-stikker hehe) Skal på UL imorgn og se hvordan det står til med folliklene. Så vi prøver for fullt. Hadde min siste SA i mars 2007, ikke blitt gravid siden, så håper IVF kan hjelpe.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Hehe, såpass ja =) Jaja, men da får jeg jo inderlig håpe at du får din etterlengtede baby snart!! Har jo forstått at du er en av sliterene her inne.... Sett nicket ditt mangen ganger. Håper også at du fikk det svaret du ønsket i dag på UL! )
kirsty*2barnsmamma Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Ja med mine 37pp kan jeg vel kalle meg en sliter hehe...Gikk bra på UL, skal mest sannsynlig ha egguttak på mandag, så det blir spennende!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Off 37 PP'er!?!?? DET er lenge det! Fatter ikke at du klarer å holde telling på antall PP'er. Selv er jeg på mitt 3. prøveår. Begynte i aug 05. Men har ingen peiling på hvor mange perioder det er, for jeg har veldig varierende lengde på syklusene. Masse, masse lykke til på egguttak på mandag! Skal tenke på deg!! =)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Hehe... jeg begynte å prøve i mars 2005, hadde min første SA i sept 2005. Siden mine sykluser er på 30-31 dager, så var det bare å telle. Jeg har ikke telt med de syklusene jeg har vært gravid da, for da prlvde jeg jo ikke... Har du blitt utredet da? Du hører jo hjemme på sliter forumet du nå!
Gjest Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Trist å høre at det er flere enn meg som sliter og som mister. Satser veldig på at IVF gjør susen!! Joda, hører også til på slitere, men er liksom litt mer action her, hehe =) Har rett og slett ikke kommet på å gå inn på slitere så ofte. Nei, har ikke vært til utredning. Vil så gjerne klare det selv. har en tråd med Giina her inne (Giina =), her kan du lese hva jeg har skrevet til henne om dette med å bli gravid, om du vil?! Kan jeg være frekk og spør om grunnen til at du sliter? Er det slik at du har gode odds nå som du får hjelp?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. mai 2008 #10 Skrevet 1. mai 2008 Er ingen sånn velkjent grunn til at jeg sliter nei. Vil nok bli sett på som uforklarelig av enkelte leger. Men jeg er insulin resistent, som kan sette ned fruktbarheten, samt øker risikoen for SA med 40%. Dette gjelder også de som har pco og pcos. Ikke alle leger kan om dette da det er ganske nytt, men på de fleste fertilitetsklinikker kan de om det. Jeg vil anbefale deg å få hjelp. For er mulig det bare er en liten hormonforstyrrelse som kan enkelt løses? Så slipper du å miste motet, som du vil gjøre om det går for lang tid, og kanskje du kan unngå en ny SA? Det tar jo ofte 1 år å utredes, og det kan lett ta enda ett år etter det før du får riktig behandling... så ikke kast bort tid. Og om du starter utredningen nå så har du fremdeles god tid til å prøve å få dette til selv underveis :-) Jeg begynte utredningen i mars 2006, og først nå er jeg igang med behandling, for vi tok det sakte da vi ville fortsette å prøve selv.
Gjest Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Så surt å ikke ha noe å sette fingeren på når dere har blitt sjekket! Men veldig kjekt å høre at du nå får hjelp, og jeg heier som sagt på dere... Off ja, jeg vet at jeg bør sjekkes snart, men som jeg skrev til en annen her inne; "Det som er med meg og min (eller vår) situasjon, er at jeg bruker BabyComp. Brukte og stolte på den i 2 år, helt til jeg skulle levere den inn å få syklusutskrift. Da viste det seg at det var noe galt med akkurat min, og vi hadde bommet på EL HVER gang! Veldig irriterende, men lite å få gjort med det nå. Ble gravid 2 uker etter dette, men mistet desverre. Ble gravid igjen med en gang, men mistet igjen. Siste SA var i okt i fjor. Har i grunnen ikke prøvd skikkelig før etter dette (iom at de 2 første årene ikke teller). Og etter okt har vi hoppet over noen PP'er (av ulike årsaker) Så JA, jeg bør absolutt sjekkes (og skal nok snart det), men jeg har det ikke veldig, veldig travelt, for jeg vet jo at jeg kan bli gravid." Men setter pris på dine råd og ditt engasjement!! Lykke , lykke til, og hold oss oppdatert! Og hjelp meg dytte denne listen opp i ny og ned Det er du og jeg så gode på...
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. mai 2008 #12 Skrevet 3. mai 2008 Ok, ja da skjønner jeg :-) Jeg hadde nok ville ha prøvd litt selv videre om jeg hadde bommet på EL hver måned hehe... håper du snart lykkes igjen da! Vi skulle jo egentlig igang med IVF ifjor, men vble gravid og mista, så da ville vi prøve øpå egenhånd videre. Det er jo lenge og vente 1 år, men samtidig er jeg glad vi gjorde det, for da har vi iallefall prøvd, log slipper å tenke "hva om..." Lykke til med prøvingen da!!! Ja vi burde hatt listedytting som jobb hihi Klem!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 9. august 2008 #21 Skrevet 9. august 2008 http://www.fertilityfriend.com/home/1f05d4
Gjest Skrevet 11. august 2008 #22 Skrevet 11. august 2008 PRØVERE: Elisabeth'77 www.fertilityfriend.com/home/Elisabeth77 *dreamer* www.fertilityfriend.com/home/1927b5 Kirsty www.fertilityfriend.com/home/146c8c Tryne_9pp og 2 SA www.fertilityfriend.com/home/Sliteren86 alexandra_06+en til? www.fertilityfriend.com/home/1d0eaa lioness_7pp www.fertilityfriend.com/home/1a39a1 Kristin83_2 sa www.fertilityfriend.com/home/Kristin83 Pariserdama - 12pp www.fertilityfriend.com/home/1dfe68 Ire86 www.fertilityfriend.com/home/1f05d4 GRAVIDE: Tasselur www.fertilityfriend.com/home/1c6ec9 Mathja www.fertilityfriend.com/home/mathja My *vil ha en til* www.fertilityfriend.com/home/1c96cc elle-vill www.fertilityfriend.com/home/1d4d93 Titten på hjørnet :-) vilhaBIM www.fertilityfriend.com/home/1aebd5 MissHopeful - 8pp www.fertilityfriend.com/home/hali lucy123456 www.fertilityfriend.com/home/sibylla77 Vicky1984 www.fertilityfriend.com/home/150b28 *_A_* www.fertilityfriend.com/home/1bbd00 *Bea* 1 SA + 1 EXU www.fertilityfriend.com/home/13b9e4 <¤Tittimor¤> www.fertilityfriend.com/home/1c8c19 lailaelin pp3: www.fertilityfriend.com/home/lailaelin PrøverIgjen2007 (Gravid etter 3PP, nå 2 pp etter MA) www.fertilityfriend.com/home/bananahammock
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå