mammailin Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 skal døpe gutten vår om bare 1mnd, men jeg synes det er umulig og finne klær han kan ha på seg når vi tar av dåpskjolen.. tenker på liten bunadbukse eller en hel dress. noen som vet hvor jeg kan finne?? han er bare 10 uker gammel når han skal døpes.. er desperat etter svar!
Trulte76 Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 bare kjøp ei litt fin buske og en fin genser/skjorte å ha på han det
mammailin Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 må nok det om jeg ikke finner bunad. hadde lyst å ha på han strikket bunadbokse og vanlig bunadskjorte, men når ikke å strikke det fram til da..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Tror ikke vi hadde noe spesielt jeg.. Han hadde dåpskjolen store deler av dagen.. Da vi kom fra kirka så tok vi en hel haug med bilder, så var det tid for å sove - og da sov han i dåpskjolen... Er vist en gammel tradisjon som sier at det bringer lykke osv hvis barnet sover første dupp etter kirka i kjolen.. Og da sov han i 3 timer ca.. Og når han våknet gjen hadde jeg bare på han noe behagelig..
___ Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 I Asker har vi en butikk som selger alt mulig som blir laget av folk med funksjonshemmning og andre som trenger et spessielt arbeidstilbud. De strikker alt mulig på oppdrag. Hvis du har noe liknende i nærheten av deg kan du jo gå innom der og høre om de kan strikke en til deg på en mnd. Burde være tid nok tror jeg.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Siden han er så liten ville jeg prøvd å finne en begahelig og nydelig heldress eller noe. Bunad eller dress på en så liten baby høres ikke mye behagelig ut. På fru lyng har de mye nydelig fra merket coco blandt annet, strikkede dresser for eks med søte aplikasjoner.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Exit har bunader ned til str 50. Jenta mi skal ha bunad i dåpen. Etter kirken skifter vi til den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå