GledeGlede Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Jeg trenger litt hjelp. Nå er det slik at jeg sitter å venter på første mens etter siste mens med p-piller. Første dag i siste mens(da jeg sluttet på pillene) var 29 mars. Skal altså ha hatt mensen denne helgen ca. Spottet litt på tirsdag og onsdag, og var dermed sikker på at TR var på tur. Bruker vanligvis å spotte litt de siste dagene før TR.. Men nå er det verken spotting eller TR her. Kunn litt utflod.. Hva skjer? Er det vanlig med spotting noen dager uten at TR kommer? Er så bekymret for at jeg ikke skal få mensen, at hele syklusen skal bli ustabil. Som gjør hele prøvingen vanskelig.. Sukk...
flypapir Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg pleier å spotte før mens. Da varer det helt til mens kommer skikkelig.... Kan det hende det er en festningsblødning du har hatt?
GledeGlede Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Ja, akkurat. Det er jo det jeg også bruker å gjøre. Dermed syns jeg dette var så rart.. Nei, en festeblødning er det nok ikke.. Vi har faktisk unngått EL denne mnd. Vil ha en mens før prøving bla.
flypapir Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Ok, da vet jeg ikke jeg altså. Jeg slet veldig mye med spotting etter å ha mistet i sa, da spottet jeg i "hytt og pine" hele perioden. Men selve mens kom med relativt jevne mellomrom.. Kan jo hende at kroppen er litt i ulage ettersom du nettopp har sluttet på pillen?
GledeGlede Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Huff, ja, det er jo det jeg frykter. Man blir så demotivert når kroppen ikke engang kan oppføre seg. Når man ønsker tanta som kommer hun søren med ikke. Når man ikke vil ha henne, så kommer hun på et blunk.. Synd å høre om sa'en din forresten.
kona til Pondus Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Har dere begynt prøvingen? Vi prøvde rett etter p-pilleslutt forrige gang, -og jeg hadde spotting i ca fire dager da TR skulle ha kommet.. -Viste seg at jeg var gravid!! Den eggløsningen kan komme når som helst etter p-pilleslutt har jeg hørt, -så om dere har prøvd å unngå eggløsning i den perioden den vanligvis kommer, så.. nei, ikke vet jeg! TR kan spille alle et puss, -ide du slutter å tenke på den, så kommer den nok:) Lykke til videre!!
GledeGlede Skrevet 27. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2008 Nei, vi har ikke begynt prøvingen. Skal vente til sommeren, pga bla skolegang. Og at jeg vil gjerne ha en mens først får å vite at alt er som det skal, ca. Åjda, kan den det? Det viste jeg ikke. Hmm.. Nå begynte jeg søren med å lure.. Har ingen tro får at jeg er gravid, men man vet jo aldri. Problemet er bare å slutte å tenke på den.. :/ Tusen takk, kona til Pondus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå