malla85 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Har hadd strarinlys ved ovnen og da dryppet det ned på golv og vegg, og nå lurer jeg på hvordan jeg skal greie å få det vekk. Noen som har tipr og råd?
Babyønske �� Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Kanskje tørkepapir og strykejern på middels varme(bruk matpapir mellom jernet og tørkepapiret for ikke å få stearin på jernet). Jeg bruker hvertfall det når jeg har fått stearin på bla duker.
76mod -og-fødeklar Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 -la det renne kokende vann gjennom stoffet med stearin,gni inn litt salo før du hiver den inn i vaskemaskin. -legg stoffet i fryseren,da kan du bare skrape det av etterpå. -bruk isspray på om du har.
C@milla *EMIL* Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Det går alltids an å bruke White spirit.. hjelper på stearin, men lukten er jo ikke akkurat deilig...
snart tobarns Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 på klær skal viss lampeolje være supert. hell på og vask tøyet. vet ikke med andre ting altså
<3Tord&Tuva<3 Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Iskaldt vann skal gjøre susen, har selv erfart det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå