Gå til innhold

Hva synes dere om denne sofaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal selge hus, og akkurat nå har vi masse møbler som ikke passer sammen verken i stil eller farge. Det er veldig sannsynlig at vi kan gjøre det skarpere på dagens boligmarked om vi styler for salg.

Spesielt den elefantgrå Bolia-sofaen vår passer dårlig inn i de sort/gull/brun-tonene vi ellers har i huset, så hva synes dere om denne?

Arild skinnsofa i mørk brun:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50121189

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slår sikkert an det for de som liker det enkelt, hvitt og sterilt

Skrevet

Den mørk brune.... Du må skifte farge på sofaen for å se hvilken jeg mener! :-)

Men liker du formen? Og har noen erfaring med sofaen?

Skrevet

Syns den var helt grei.

Hverken mer eller mindre:-)

Skrevet

Grei, men like kjedelig som alle boligannonser er for tiden. Kan godt være det selger, men jeg liker det ikke.

Skrevet

Et godt utgangspunkt, med noen puter og et fint pledd kan den bli bra :)

Bare ikke fall for fristelsen og gjenta stilen som ALLE boligstylere bruker om dagen,, jeg personlig får helt avsmak av at ting ser helt likt ut..

Det skal være litt personlig!

Skrevet

Jeg liker farger, snurrige fasonger og morsomme sammensettninger. Om min smak ville selge et hus vet jeg ikke, men et lite personlig hint kan vel ikke være så galt.

Skrevet

Men sofaen er jo bare et element av en helhet. Du kan da ikke mene at jeg burde sette sammen en egen sofa? Det har jeg ikke tid til........

Skrevet

Neida, men sofaen var så veldig typisk for den minimalistiske stilen som florerer i boligannonsene for tiden. Nesten alle møbler kan bli fine satt i riktig sammenheng.

Skrevet

Synes den var tøff, jeg. Personlig vil jeg ha sofa med høye sider, helst like høye som ryggen. Praktisk å sitte med beina i sofaen med høye sider. Det hadde du ikke tenkt på, tenker jeg:) Og slike bein som denne sofaen har ødelegger tregulvet, hvis du har. Bare nevner det.

Skrevet

Jeg syns den var veldig fin, jeg, bortsett fra at jeg får litt "frysninger" av helt hvit... Den mørkebrune va kjempefin! :)

Skrevet

du skal ha den med videre, og ikke bare kjøpe for å style? Personlig liker jeg ikke styla boligannonser. Ta vekk litt småmøbler og noen bilder i stedet. Får en følelse av at det er styla for å få opp prisen på boligen...og det er det jo.

Skrevet

Husk at en sofa skal være komfortabel!!! ikke stilig!!

derfor solgte vi den som du har lyst på, og kjøpte en komfortabel :D

Skrevet

OK. Takk for tipset!

Er den virkelig så vond å sitte i? Må vel prøve den da...

Bohus-sofaen var litt klumpete, men jeg likte fargen.

Skrevet

Så fin side!!!!

Dessverre var det ingen av sofaene som passer inn hos oss (fargemessig), men kanskje noen av bordene?

Takk for tipset!

Skrevet

Vi har både stilig og komfortabel sofa :) ja takk begge deler!

Skrevet

Den er driiiitfint! Har siklet på den i lengre tid!!!!! :)

Skrevet

hehe - enig.

Men hvilken sofa har dere, da?

Skrevet

De har ca 30-40 forskjellige stoff, som er avtagbare og kan vaskes! Genialt når man barn!

Lykke til med kjøp av sofa og salg av hus... :-)

Skrevet

Har du prøvesittet den? Noen over påstår at den er vond å sitte i, så jeg ble litt lei meg, for jeg trodde vi hadde funnet sofaen vår...?

Skrevet

OK? På sidene var det ikke vist frem mer enn 2-3-4 farger per sofa, og de var enten veldig lyse eller knallfargede, nesten alle sammen.

Skrevet

Vi skal også selge huset våres..har samme stil over hele huset. Vi skal leie en interiørkonsulent..hun som skal selge huset våres brukte selv interiørkonsulent da hun solgte sitt hus.. hun fikk den beste kvm prisen for huset sitt. Har aldri vært solgt et så lite men dyrt hus før..

Er bildene fine, da lokker man mange på visningene...høyere pris får man da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...