Gå til innhold

Har så siiiinnsyk hodepine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drukket 2 halvliterglass med iskald saft, 3 halvlitersglass med vann..så har drukket nok for å si det sånn da..har også vært ute en liiiiiiten tur å luftet bikkja...men er så trøtt at jeg orket ikke en lang tur...

Meeen...denne forbannade hodepinen, flere som er plaget med det?

Og kan hodepine også være typsik "tegn" på kjønn???=)

Er ikke sååå lenge igjen til vi skal på ultralyd nå, (9mai) gleder oss helt rrått=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var også plaget med sinnsyk hodepine fra uke 17 til uke 23 ca.. men nå i uke 27 så har det gitt seg helt. Har blitt myyyye flinkere til å drikke vann da, det kan ha en sammenheng;)

Skrevet

Jeg også sliter med hodepine.. men begynte ikke med det før får et par uker siden i uke 18 ca.. nå er jeg i uke 21 og ikke så mye beder.. kan gå lenge perioder uten vondt nå da. men kommer alltid tilbake... irriterende..

Skrevet

Sliter også med en del hodepine. Jeg drikker MYE vann, så kan ikke ha sammenheng med det hos meg. Begynner å bli litt fortvilende, for orker nesten ingenting når det står på som verst! vil jo ikkje spise smertestillende heller. Håper det snart gir seg nå, har hatt det i maaange uker.. er 16+4 nå.

Skrevet

bruker dere paracet da?

Jeg har heldigvis ikke hodepine så ofte..men når d står på så er d ikke no særlig uansett om d bare er 1 eller 5 ganger i uken... Men stakkars dere som har konstant da!

jeg drikker kjempemye vann da! og har gått enda en luftetur med bikkja nå...funka littegranne med frisk luft, regner ute, så d var litt fresh=)

jeg er 16+5 nå.=)

Noen av oss som har kjent liv da? det har ikke jeg, men håper det skjer noe snart!!

Skrevet

Er halvt sykemeldt pga hodepine jeg. Grusomt når det står på. Kan plutselig ha pauser på flere dager men det dukker alltid opp igjen. Paracet hjelper ikke på meg.

Skrevet

Jeg har også enormt hodepine, hadde det sist også.Er 14 uker på vei og er helt på randen.

Paracet virker som regel ikke

Jeg tar det om jeg føler behov for det

Skrevet

Er også mye plaga med hodepine om dagen. Er i uke 23. Kan vare flere dager i strekk og er ganske slitsomt. Har det for tredje dag på rad i dag. Tar paracet en sjelden gang hvis det blir for ille, men liker ikke å ta smertestillende nå. Håper det gir seg etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...