Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Idag har vi laget grønnsaks/pølse suppe.. MMM herlig lukt sprer seg nå.. Gleder meg til den blir ferdig.. Har laget den slik: (egen oppskrift) -poteter -gulerøtter -kålrabi -sellerirot -purreløk -vårløk -Og grønnsaksbulljong.. -så hev jeg oppi en boks med hermetiske røde bønner, har ikke prøvd det før oppi. Men tenkte å prøve - Når dette har kokt ei god stund så hiver jeg oppi mårrpølser, Stikker da hull i en av de så saften renner ut. Og til slutt også vanlige grillpølser eller middagspølser.. Gleder meg til den blir ferdig. Og herlig å ha som rester til å varme opp til neste dag:)
Juicy med spirer! Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Har kyllingvinger liggende, så tipper det blir til at vi gaffler i oss de Men har noen noe tips til hva jeg kan ha "attåt"?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Ris, en god saus og salat??
polarn & pyrene Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Her var mannen så snill å lagde en langpanne med Lasagne, så vi spiser litt av den og fryser ned resten.
marien - FØDEKLAR! Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Vi har svinestek, kjøttkaker, surkål osv....Knall!
Gurine Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Vi spiste karbonader med stekt løk og sjysaus til, kokte poteter og kokt broccoliblanding. Godt
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Vi skal ha hjemmelagede cheeseburgere og potetbåter i dag hva enn mor fyser på får hun hehe..
Gjest Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 I dag ble det cheeseburger med pommesfrites. Ikke så ofte det blir "møkkamat" her i gården, så det smakte!!!
simba>>>3gutter Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Uff middagen i dag ble dårlig, vi har hatt besøk som kom litt senere enn vi trodde og ble litt lenger enn hva de hadde tenkt (skulle bare innom en liten tur). Så middagen i dag ble vafler. Får vel steke litt middagspølser senere å spise på brødskiva.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 27. april 2008 Vafler er jo kjempe godt det ja:) Men greit med litt middag likevel.. Nå har jeg dessert.. Sjokolade pudding med vaniljesaus.. Fikk så lyst på litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå